Idén is folytatták a 2008-ban indított hagyományt, és megrendezték a Nagy Webáruház Felmérést, melynek keretében a hazai webáruházak tulajdonosait kérdezték meg többek között arról, hogy hogyan alakult a forgalmuk az előző évhez képest, illetve milyen változásokat tapasztaltak 2014-ben.
Az idei felmérés rekord nagyságú részvételt eredményezett. A következtetéseket 790 hazai webáruház válasza alapján vonták le.
A kapott válaszoknak köszönhetően reális képet kaphatunk arról, hogy merre is tart 2015-ben a hazai e-kereskedelem. Hogyan alakulnak a hazai trendek? Mennyire éri meg fejleszteni egy webáruházat? A webáruház-tulajdonosok mely marketing eszközökre, fizetési vagy szállítási módokra esküsznek?
Az eredmények letölthetőek: Nagy Webáruház Felmérés 2015
A következő infografika a felmérés legfontosabb eredményeit tartalmazza:
(BrandTrend)