Kategória: Hír.

Admin kategória: Hír.

Kjell Morten Johnsen, a Telenor Csoport európai régójának vezetője 2015. június 24-én megnyitotta a Telenor Common Operation új központját Budapesten. A Telenor Common Operation (TnCO) technológiai szolgáltatóközpont a Telenor leányvállalatainak nyújt hálózati és informatikai szolgáltatásokat. A 2013. október 1-jén alapított TnCO a Telenor ASA II 100%-os tulajdona. A vállalat több mint 530 főt foglalkoztat három országból.

A Telenor Common Operation jelenleg hat ügyfelet szolgál ki: a Telenor Magyarországot, a Telenor Szerbiát, a Telenor Montenegrót, a Telenor Dániát, a Telenor Svédországot és a Telenor Global Traffic szervezetet.

„Ügyfeleink megérdemlik, hogy a legjobb IT-rendszerekkel támogatott, legjobb hálózatot használják, akárhol is élnek Európában. A Telenor egy cégbe fogta össze hálózatüzemeltetési és IT-felügyeleti szolgáltatásait, hogy megoszthassa európai leányvállalataival a felhalmozott szakértelmet és tudást, és a lehető legszínvonalasabb kiszolgálást nyújthassa ügyfeleinek. A hálózati központ munkahelyeket teremt, és a régió legtehetségesebb és leghozzáértőbb szakembereit csábítja ide, hogy a cégeket Európa-szerte kiszolgálva széles körű nemzetközi tapasztalatokra tegyenek szert. Így a TnCO segít a tehetséges IT-szakembereket a térségben tartani” – mutatott rá Kjell Morten Johnsen, a Telenor európai régiójának vezetője az új cégközpont nyitóünnepségén.

„A Telenor Common Operation megalapítása óta sikertörténet, folyamatosan javítja a Telenor ügyfelei számára a szolgáltatás minőségét. A siker titka a nemzetközi szakértelem, a rugalmas munkakultúra és az erős minőségközpontúság” – emelte ki Oystein Mikkelsen, a Telenor Common Operation ügyvezető igazgatója.

Az új irodaházba költözés fontos mérföldkő a TnCO számára az önálló vállalati identitás kialakítása terén.

A felújított épület a Telenor kultúrájának legjavát hasznosítva  a munkatársak rugalmas együttműködését és önálló munkavégzését állítja a középpontba, és nagy hangsúlyt fektet a vállalat globális munkastílusa, a Telenor Way érvényesítésére. A nyitott irodaterek támogatják az átlátható, lapos szervezeti struktúra fenntartását, a különféle kényelmi szolgáltatások pedig gondoskodnak róla, hogy a dolgozók színvonalas, kreatív környezetben töltsék a munkaidejüket. Mindez elősegíti, hogy a TnCO innovatív módon, világszínvonalú szolgáltatásokkal lássa el valamennyi partnerét.
(BrandTrend)