Kategória: Hír és Piac.

Admin kategória: Hír.

Az Accor, a világ vezető szálloda-üzemeltetője AccorHotelsre változtatja nevét és egy új szlogent vezet be.

Az új nevével az AccorHotels-szel a Csoport büszkén hangsúlyozza szállodaiparon belüli tevékenységét. Célja az AccorHotels befolyásának és láthatóságának növelése, ami egyben szervezeti és kereskedelmi márka is, kapcsolódik az Accorhotels.com digitális platformhoz és a Csoport szállodamárkáinak a középpontjában helyezkedik el.

A Csoport és a hotelmárkák kölcsönös kapcsolatát megerősítendő az AccorHotels támogatni fogja az összes márka kommunikációját, egy nemzetközi piacvezető hitelességét, megbízhatóságát és szakértelmét biztosítva a számukra. Ugyanígy a márkaportfolió is rendszeresen megjelenik az AccorHotels kommunikációjában, hogy erősítse a Csoport, illetve digitális platformjának vonzerejét.

Az új szlogen: Feel Welcome

A Csoport új, egyszerű és hatásos szlogenje kifejezi és megerősíti az egységes üzenetet: Feel Welcome.

A Feel Welcome magába foglalja a nagylelkűséget és a szállodaipar lényegét. Egy ígéret a vendégek, munkavállalók és partnerek számára, hogy mindenhol számítanak rájuk, egyedinek és kiváltságosnak érezzék magukat.

Az új „brand territory”

A Csoport ambícióit megjelenítendő az új arculat egy mélykék tipográfiával készült új logót jelenít meg. Az új logóban továbbra is megtalálható a Csoport szimbóluma, az egyedülálló emblematikus mézszínű bernache (örvös lúd). Ez a vándormadár a márka és mobile alkalmazás ikonja is. A csoport szellemiségét és az utazás iránti elköteleződést szimbolizálja.

Az új márkaplatform szintén megjelenik a Csoport manifesztumában, ami egy szemantikai szabályzatot is tartalmaz, ami segít hogy a márka szellemisége minden nyilvános megnyilatkozásban is megjelenjen. Az új grafikai elemek a szolgáltatás szemléletet jelenítik meg a Csoport szállodáiban és egy új márkázott zenei identitás is támogatja ezt az új márkaplatformot.

Az új arculat jelenleg is látható a Csoport területén a Roland Garros Village-ban, melynek az AccorHotels az egyik hivatalos partnere.

„Ma a Csoportunk egy fontos változáson megy keresztül, és egyértelműen kinyilatkoztatja az iránti vágyát, hogy a jelenlegieknél messzebbre jusson, sokkal gyorsabb ütemben. Az Accor neve AccorHotels-re változik és büszkén újra elfoglalja szerepét egy olyan úttörő szállodavállalatként, amely szüntelenül újít és meglepő, a digitális technológia élvonalát képviselő fordulatot hoz, ugyanakkor továbbra is elsősorban szállodai szakértő marad. A Feel Welcome ígéret egy erős elköteleződés az összes partnerünk felé és gazdagítja a kapcsolatot a Csoport és márkái között” – nyilatkozta Sébastien Bazin az AccorHotels elnök-vezérigazgatója.
(BrandTrend)