Kategória: Hír.

A frissen alapult tagozat első feladatai közé tartozott, hogy elkészítse a szakma első hazai kisokosát.

A világpiaci trendeknek köszönhetően a tartalommarketing egyre inkább a figyelem központjába kerül és megkerülhetetlenné válik. Nemzetközi példák sokasága mutatja, hogyan önállósul, és egyre professzionálisabbá válik ez a terület. Tartalommarketingről szóló szolgáltatók, eszközök, vállalati pozíciók jönnek létre, esettanulmányok és elemzések születnek.

Ugyanakkor érzékelhető, hogy a magyar piac ezen a téren még lemaradásban van. Bár egyre több szó esik tartalommarketingről, a gyakorlati alkalmazás még nem általánosan elterjedt, a piac kialakulatlan, az ilyen jellegű projektek, tenderek, pozíciók száma egyelőre elenyésző. Miközben biztosan tudható, hogy a felzárkózásnak be kell következnie.

A tagozat aktívan részt kíván venni  a piac tájékoztatásában, edukálásában, sztenderdek, módszerek, technikák meghonosításában, a tartalommarketing szolgáltatások megerősítésében, a szolgáltatók érdekeinek képviseletében. Első lépésként egy Tartalommarketing kisokos elkészítésén dolgoztak a szakemberek, mely hamarosan letölthető lesz a DIMSZ honlapjáról.

A DIMSZ várja azokat a cégeket, akik szolgáltatói vagy akár megrendelői oldalról érdekeltek a tartalommarketingben és amellett, hogy fontosnak érzik a területet, szeretnének aktívan részt vállalni a tagozat által felvállalt tevékenységekből.

A tagozat alapító tagjai a Tartalomgyár és a Crane, további csatlakozók a Café Next, az Origo és a Kreatív Kontroll Kft./Marketingszöveg.

A tagozattal az érdeklődők először a HVG Tartalommarketing Konferenciáján találkozhatnak. A programot a DIMSZ kezdi egy workshoppal, ahol a tartalommarketing minőségi és jogi kérdéseiről lesz szó. Előadnak: Keresztúri Gergely (Tartalomgyár), Bedi Viktor (123RF) és  Dr. Freidler Gábor (Freidler Ügyvédi Iroda).
(BrandTrend)