Kategória: Hír.

A lojalitási üzletággal foglalkozó vezető szaklap, a Loyalty Magazine 2012-ben indította útjára a Loyalty Awards-ot, melyen az EMEA régió szervezetei mérhetik össze aktivitásaikat és programjaikat. A Loyalty Magazine az üzletág teljes spektrumát felölelve, idén 25 kategóriában hirdet győztes június 9-én, Londonban. A díjakért a régió csaknem minden országából indultak szervezetek – idén 30%-kal többen, mint 2014-ben. A Loyalty Awards-ra idén először pályázó Multipont Program mindkét kategóriában, amelyben indult, a legjobbak közé került.

A Multipont Program a legjobb társadalmi törzsvásárlói programhoz kötődő felelősségvállalási kezdeményezés (Best Social Responsibility (CSR) Initiative Linked to Loyalty) kategóriában a 10 éves jubileumát ünneplő MikulásGyár Alapítvánnyal együttműködésben szervezett, rászoruló gyerekeket támogató aktivitásával került a döntőbe.

Multipont_Loyalty_Awards_MikulasGyar

A tavaly Karácsony előtt lebonyolított programba a Multipont a már meglévő és leendő ügyfeleit is bevonta: a Multipont a kártyabirtokosok minden pontbeváltási tranzakciója után 100 Ft-ot jutatott el az MikulásGyárnak, új ügyfeleket pedig azzal csábított magához, hogy minden, egyébként díjmentes online kártyaigénylés után szintén 100 Ft-ot adományozott az Alapítványnak. A program háromhetes időszakában a pontbeváltások száma megduplázódott és megnőtt a kártyaigénylések száma is, így ügyfelei aktivitásához kapcsolódva a Multipont Program 3,4 millió forinttal tudta támogatni a szegénységben élő családokat és gyerekeket a MikulásGyár Alapítványon keresztül.

A Loyalty Awards-on kitüntetett figyelemben részesülő, új törzsvásárlói kezdeményezéseket szemléző kategóriájában (Best New Loyalty Programme of the Year) a Multipont azon aktivitásaival került a döntőbe, melyekkel a 2013-ban indított megújulási folyamat első 12 hónapjában meg tudta négyszerezni ügyfelei számát, és amelyekkel 2014 januárja és decembere között, a havi 1,2 milliós tranzakciószámot 1,9 millióra tudta növelni.

A megújulás keretében a Multipont Programhoz stratégiai partnerként a CBA, az Extreme Digital és a Régió Játék, partnerként pedig a Cinema City, a Dockyard, az ExperiDance a Groupama Garancia Biztosító, a Lego Store, az Operett Színház és a Papírmadár csatlakozott, így mára már közel 1 200 értékesítési ponton gyűjthetik későbbi vásárlásaikkor forintra váltható pontjaikat a Multipont ügyfelei. A tranzakciók számának emelése érdekében, a Multipont egyszerűsítette a pontszerzés és pontbeváltás mechanizmusát is: az 1 multipont egyenlő 1 forint elvvel az ügyfelek számára könnyebben átláthatóbbá tette a programban való részvétel megtérülését.
(BrandTrend)