Kategória: Hír.

Keith Weed, a cég marketingigazgatója elmondta: “az Unilever vállalati márkájának középpontjában a társadalmi felelősségvállalás áll, és a termékeken elhelyezett céges U logót a fenntarthatóság garanciájának tekintik” – írja az Adweek.

Az U logó jelentését bemutató első vállalatimárka-reklámfilmet tavaly októberben mutatták be az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Brazíliában, Indiában és Indonéziában.

A Unilever – amely tavaly 7,6 milliárd dollárt költött márkaépítésre és marketingre – célja, hogy megduplázza eladásait, miközben csökkenti környezeti lábnyomát. A 2010-ben elfogadott Unilever Sustainable Living Plan előírja, hogy valamennyi termékdivíziónak társadalmi célokkal is ki kell egészítenie a márkák pozicionálását. Ennek üzleti oka is van: a társadalmi küldetéssel is bíró márkák erősebben bevonják a fogyasztókat, saját portfóliójukon belül például az elmúlt három év során évi 10 százalékos növekedésre voltak képesek.
(BrandTrend)