Kategória: Hír.

A ma startoló kampány különleges eleme, hogy nem színészeket vonultat fel, hanem hétköznapi embereket jelenít meg saját élethelyzeteikben, ezzel is aláhúzva a kampány fő üzenetét: Ön számít.

A kampány azt mutatja meg, hogy a biztonság, a felfedezés öröme, egy gyermek első megtett lépései, a magunkba vetett hit, az igazán fontos dolgokra szánt idő, a gondtalan tinédzser kor, a következő generáció az, ami számít. Többek között Pásztory Dóra paralimpikont láthatjuk, amint úszást oktat, Hernyák László családi borászatában koccint megvalósított álmára, Laár Anikó fiatal mellrákos betegként ad erőt másoknak is a gyógyuláshoz, a magyar feltalálók Puli névre keresztelt holdjárója pedig a felfedezés örömét hirdeti.

A kampány televízióban, online és a nyomtatott sajtóban látható.
(BrandTrend)