Kategória: Falfirka.

Sok évvel ezelőtt többek között “Az év honlapja” díjátadón és rádió műsorokban is beszéltem arról, hogy veszélyes a “menjünk a facebookra” és kizárólag a közösségi médiára alapozni egy vállalkozás, vállalat kommunikációját. Megkérdezték akkor, hogy miért vagyok közösségi média ellenes. Nem vagyok, nem is voltam. Egyszerűen csak arra hívtam fel a figyelmet, hogy ezen a platformon folyamatosan változtatják a játékszabályokat, és kisebb-nagyobb módon befolyásolják, hogy kinek mit mutatnak meg az üzenőfalon.

Például sok pénzt öltek cégek a facebookon abba, hogy legyen egyedi céges landing page-ük. Aztán egyik napról a másikra ezt megszüntette a facebook.

A mostani változások is akár a végét jelenthetik azoknak a vállalkozásnak, akik kizárólag erre az elérésre építették fel az üzletüket.

Mark Zuckerberg ismét megmondja, hogy hogyan jó és hogyan nem. Mert ő van ezen a médiafelületen birtokon belül.
(Kőszegi András, BrandTrend)