Hozzászólás. Termék oldalakon, webáruházakban nagyon “szuper” marketing eszköz. Mondhatnánk, ha már úgyis divatos lett, hogy “brending”.
Kb. olyan, mint amikor gyógyhatást tulajdonítanak egy terméknek. Amiért a GVH jól meg szokta büntetni a gyártót/forgalmazót. Aztán jött a trükk: nincs gyógyhatás, csak vásárlói “hozzászólás”.
Pl.: “Mióta ezt a krémet használom, teljesen elmúlt a pikkelysömöröm, megváltozott az életem”
Nincs elég hely az interneten, addig lehetne sorolni a vállalati marketing tanácsadók által megírt hozzászólásokat.
Most komolyan, ír valaki ilyet az év első napjaiban egy kozmetika termékre, annak webáruházában?
“Nagyon praktikus és gazdaságos, és ebben a termékben is annyira érezni a természetet. Nagyon szeretem.”
Aztán amikor a termék “univerzális:
“Este jól bekenem mindenhol és másnapra csodát tesz. Kislányom koszmós fejbőrét is ezzel kezelem.”
Persze az ajándék hatása:
“Ajándékba kaptam a rendelésemhez, nagyon megszerettem, puhává varázsolja a bőröm.”
“Még csak pár napja kaptam meg ezt az újabb csodát, és teljesen lenyűgöz!”
Vegyél még, még:
“Nagyon jó választásom volt, ha lefogy újra vásárolom!”
Valószínűleg a Vízművek is jól végzi a dolgát:
“Használata viszont olyan kellemes érzést kölcsönöz a bőrnek, mintha friss forrásvízben mostam volna arcot.”
GVH ezekért nem büntet, talán a potenciális vásárlók.