Kategória: Falfirka.

Hozzászólás. Termék oldalakon, webáruházakban nagyon “szuper” marketing eszköz. Mondhatnánk, ha már úgyis divatos lett, hogy “brending”.

Kb. olyan, mint amikor gyógyhatást tulajdonítanak egy terméknek. Amiért a GVH jól meg szokta büntetni a gyártót/forgalmazót. Aztán jött a trükk: nincs gyógyhatás, csak vásárlói “hozzászólás”.
Pl.: “Mióta ezt a krémet használom, teljesen elmúlt a pikkelysömöröm, megváltozott az életem” 

Nincs elég hely az interneten, addig lehetne sorolni a vállalati marketing tanácsadók által megírt hozzászólásokat.

Most komolyan, ír valaki ilyet az év első napjaiban egy kozmetika termékre, annak webáruházában?

“Nagyon praktikus és gazdaságos, és ebben a termékben is annyira érezni a természetet. Nagyon szeretem.”

Aztán amikor a termék “univerzális:

“Este jól bekenem mindenhol és másnapra csodát tesz. Kislányom koszmós fejbőrét is ezzel kezelem.”

Persze az ajándék hatása:

“Ajándékba kaptam a rendelésemhez, nagyon megszerettem, puhává varázsolja a bőröm.”

“Még csak pár napja kaptam meg ezt az újabb csodát, és teljesen lenyűgöz!”

Vegyél még, még:

“Nagyon jó választásom volt, ha lefogy újra vásárolom!”

Valószínűleg a Vízművek is jól végzi a dolgát:

“Használata viszont olyan kellemes érzést kölcsönöz a bőrnek, mintha friss forrásvízben mostam volna arcot.”

GVH ezekért nem büntet, talán a potenciális vásárlók.