Tulajdonképpen az alap sztori nem túl izgalmas, egy sztárpár, álompár, jelen esetben Brad Pitt és Angelina Jolie elválik.
A mi szempontunkból ami érdekes, az a szemfüles Norwegian Airlines, aki ezzel a vicces szöveggel hirdet több európai napilapban: “Brad is single”.
Persze mindjárt jött a hazai másolt, utángyártott verzió is, nehogy már lemaradjuk. Végülis egy újszülöttnek minden hirdetés új:
A vicces áradatról meg már szót sem…
Kérdés, hogy a vicces reklámnak rövidtávon lesz-e bevétel növelő hatása, vagy ha kicsit is túltolják, rájuk is visszahullik majd az ízléstelennek ígérkező sztori várható hatása. Hiszen már el is kezdőött a nem is annyira vicces folytatás: A TMZ már a Brad Pitt ellen indított nyomozásról írt, miszerint a színész állítólag verbálisan és fizikailag is bántalmazta a gyerekeit.
Szóval drága hirdetők, vicces és remek dolog a gyorsaság, de kérdés, hogy érdemes volt-e letérdelni és rácsatlakozni Brad Pitt-re.