A képen tökéletesen látszik, milyen értéket képvisel ma a szponzorok számára a hazai futballban való jelenlét.
Az ország legnépesebb szurkolói táborával rendelkező, mondjuk úgy, legnépszerűbb futball klubjának ( Fradi ) nincsen kiemelt mezszponzora. Ugyan néhány logó persze van a mezen: a Groupama, aki irreálisnak mondott összegért a stadion névadója és a ki tudja ezzel milyen értéket előállító Fővárosi Csatornázási Művek és Főgáz.
A DVTK mezén legalább a Borsodi vitézkedik.
Szóval mire is számíthat egy márka ma a legnépszerűbb klub szponzoraként?
Pl. főműsoridőben politikával összekapcsolt bűnügyi hírekben erre:
Kinek kell ez?
Bár lehet, hogy a Fradinak sincs szüksége igazi szponzorra. ( A képen még 0:0, a Fradi nyert 2.0-ra, ez pont elég nekik)
Fáj az ember sportszerető és márkaépítő szíve.