Kategória: Falfirka.

A nyitottság helyett egyre inkább látszik, hogy mindenki be van szorulva a saját szektorába, a saját szakmainak és tévedhetetlennek vélt gondolataiba és megoldásaiba. Legyen az multi, kisvállalat, civilszervezet, vagy állami. Pedig a legjobb gondolatok és lehetőségek ma már leginkább szektoron kívülről jönnek. Van néhány kivétel, pl. a Samsung, a Telenor, akik az fmcg szektorból hozzák az új embereket és nem saját versenytársaiktól halászgatnak.

Ha kíváncsi vagy mások hogyan gondolják, olvasd el: Ez a branding

Szóval ha van ebben az értelemben vett feleslegesen elcsépelt kifejezés, akkor az a “szakmaiság”. Tök mindegy, hogy nem érti senki.

Az könnyűfém keréktárcsa az szakmai, de valójában alufelni. Az üzemanyagtöltő állomás az szakmai, de valójában benzinkút. A fenntarthatóság is szakmai, de valójában azt jelenti, hogy hogyan tudjuk majd jól megélni, nem feltétlenül jólétben, hanem jóllétben a holnapot is.

Attól, hogy valami szakmai, még nem baj ha érthetően és szerethetően beszélünk róla.

Tehát emeljük ki a fejünket a saját medencénkből, hiszen körülöttünk tengerek és óceánok vannak.