Kategória: Ez a branding 360° és Képes hír.

Admin kategória: Képes hír.

Igazán nagy hangerőre kapcsolnak, hiszen az E.ON a Gorillaz brit popegyüttessel társult. A banda és az E.ON együttműködése egy film bemutatásával, valamint egy kizárólag napelemes és akkumulátoros rendszerekből származó energiával működő zenestúdió megalapításával indul.

A fenntartható jövő megérkezett. Nálunk minden az innovatív energiáról szól – a napenergia csak a kezdet.

– mondja az E.ON az új globális márka átpozícionálásához kapcsolódóan.

Az E.ON az elmúlt néhány hónap során tervezte meg és helyezte üzembe a stúdiót, ma pedig a partnerek bemutatják a Gorillaz egyik legújabb, „We got the Power” című dalához közösen készített videoklipet.

A film készítéséhez kizárólag napelemes és akkumulátoros rendszerekből származó energiát használtak.

A sivatagban játszódó filmben több mint ezer táncoló játék, több száz fényinstalláció, számos világító tintahalakkal teli akvárium, egy szakasz villogó UFO és egy hatalmas, arany szerencsemacska látható – melyeket mind napenergia, illetve ezzel feltöltött akkumulátorok látnak el árammal.

Az E.ON napenergia- és akkumulátortechnológiája segítségével a stúdió lehetővé teszi feltörekvő zenészek számára, hogy új számokat készítsenek a Gorillaz-zal. 

Az E.ON Kong Solar Studio a Gorillaz régóta várt, júniustól novemberig tartó, világ körüli turnéjának számos helyszínén, több koncerten és fesztiválon is ott lesz. Az egyes országok zenészei az E.ON helyi Facebook-oldalain keresztül jelentkezhetnek az E.ON Kong Solar Studióhoz való hozzáférésért.

Murdoc Niccals, a Gorillaz alapító tagja és basszusgitárosa a következőt mondta az együttműködésről: „Én magam is környezetvédőnek tartom magam. Ezért is volt fontos számunkra, hogy az E.ON-nal, a napenergia-tárolás vezető innovátorával összefoghassunk egy olyan stúdió létrehozására, amely nemcsak abban segít, hogy jobb zenét készítsünk, hanem abban is, hogy védjük bolygónk klímáját. Az E.ON kiváló akkumulátorainak segítségével ugyanis akár sötétben is dolgozhatunk.”

A Gorillaz együttessel való összefogás az E.ON új globális márka átpozícionálásához kapcsolódik, melynek lényege, hogy innovatív megoldásainkkal jobbá tegyük az emberek életét.

“Ehhez a mindeddig egyedülállóan kreatív és ambiciózus projekthez a nap energiáját használjuk. A Gorillaz együttessel való partnerkapcsolatunk pedig kiválóan példázza, mi mindent el lehet elérni a solar technológia és az energiatárolási technológia ötvözésével. Ez remekül illeszkedik a Gorillaz szellemiségéhez, akik merész hangzásukkal és képi világukkal, illetve innovatív megjelenésükkel már évek óta inspirálják közönségüket és a többi zenészt” – mondta el Karsten Wildberger, az E.ON SE igazgatósági tagja.
(BrandTrend)