„Ugye tudjuk, hogy a legjobb interjúk olyan emberekről szólnak, akiknek megvan a maguk sorsa, rendkívüli személyisége, különös és tanulságos története.
Ugye tudjuk, hogy – akárcsak az embereknek – a márkáknak is megvan a maguk sorsa, izgalmas élete, sok furcsa története és különös találkozásokkal teli kapcsolatrendszere.
Ezek után ugye elhiszik nekem, hogy ez az interjúkötet… emberekről és márkákról… egyszerűen letehetetlen.” – írja Sas István.
A kötet az alábbi linkre kattintva megrendelhető: http://
Kőszegi András a branding elismert hazai szakértője, kommunikációs szakember, médiaszemélyiség, ú
Az 51 márkás beszélgetés lehetőséget ad arra, hogy betekintsünk a legsikeresebb márkák életébe, és szektoroktól függetlenül a márkákat építő emberek gondolkodásába. A márkák történetében ugyanis ott vannak az emberek, hiszen a márkákat ők építik. Közös bennük, hogy a maguk területén kiemelkedőt alkotnak és akár maguk is márkaértékkel bírnak. A könyvben “megszólaló” márkaépítők gondolatai hatékonyan segíthetnek a márkázás valódi lényegének, annak az irányító szemléletnek a megértésében, amitől igazán sikeressé tehetünk egy márkát.
(BrandTrend)