Kategória: Dizájn és innováció és Hír.

Admin kategória: Hír.

A Bónusz Brigád látogatóinak több mint fele azért keresi fel az oldalt, mert utazás, wellnesst, kikapcsolódást keres. Programokat, eseményeket, üdülőhelyeket kicsivel nehezebb keresni, mint szépségápolási vagy épp konyhai eszközöket. Ennek az az egyszerű oka, hogy ha beírjuk a keresődobozba a ’digitális konyhamérleg’ szót, akkor a találatok között nagy eséllyel csak, vagy legalábbis többségében digitális konyhamérlegek szerepelnek. Utazások, élmények esetén azonban nem ennyire konkrétan keresünk, hiszen nem tudjuk még milyen szállásformák közül választhatunk és talán az időpont is rugalmas. Elutaznánk, de nem tudjuk pontosan, hogy mikor és hová.

Jó eséllyel mindenkivel megesett már, hogy rákeresett egy termékre vagy szolgáltatásra és a keresési eredményben egészen váratlan, számára teljesen irreleváns találatokba ütközött. Az ilyen jellegű a csalódásoktól óv meg minket a Bónusz Brigád új, a Prefixbox közreműködésével létrejött keresőmotorja, mely relevancia rangsoroló rendszerével lehetővé tette, hogy csak a számunkra érdekes tartalmak jelenjenek meg a találati listán. „Ez egy adatvezérelt keresőmotor, mely összegyűjti a rendelkezésére álló felhasználói adatokat, megérti a felhasználó szándékát, és annak megfelelően párosítja a keresés kulcsszavait a találatokkal, biztosítva ezzel a minőségi szolgáltatások és élmények megtalálását” – mondja Simon István, a Prefixbox alapítója.   

A beírt kulcsszó szinonimái is megjelennek a találati listán, tehát ha rákeresünk a hotel szóra, a találatok között láthatunk panzió és szálloda megjelölésű üdülőhelyeket is.  Ez a funkció lehetővé teszi, hogy olyan dolgokra bukkanhassunk, amire nem is gondoltunk volna, pedig ezek sokszor minden elvárásunkat felülmúlják. Emellett a keresőmotor folyamatosan tanul, fejlődik. Képes azonosítani a piaci és a szezonális trendeket, tehát míg nyáron a szabadtéri eseményeket sorolja előre, télen a beltérieket.

„Kollégáimmal folyamatosan azon dolgozunk, hogy a vásárlóink a lehető legjobban érezzék magukat vásárlás közben is, minél könnyebben megtalálják azt az élményt amire vágynak” – mondja Kaprinay Zoltán, a Bónusz Brigád egyik alapítója.
(BrandTrend)