Kategória: Dizájn és innováció és Hír.

Admin kategória: Hír.

Több mint 3.200 látogató próbálta ki a Magyar Divat és Design Ügynökség „Kiss in Budapest” elnevezésű installációját a London Design Biennalén.

Reflektálva a biennálé idei témájára, idén 40 ország mutatta be, mit jelent számukra az érzelmek és design kölcsönhatása. A magyar pavilon a közös pillanatok megélésére fókuszált; megalkotását a növekvő társadalmi elidegenedés, az érintés hiánya, valamint az emberi kapcsolatokban jelenlévő intimitás inspirálta. A mindennapjainkat átszövő technológia ugyan könnyebbé és gyorsabbá teszi a kommunikációt, azonban nem helyettesítheti az együtt töltött időt, a valódi pillanatok megélését.

A nagy sikerre való tekintettel az installációt több rendezvényen is szeretnék majd bemutatni. Bata-Jakab Zsófia, a Magyar Divat és Design Ügynökség vezérigazgatója elmondta: „A külföldi rendezvényeken való részvételünk célja, hogy nemzetközi színtérre emeljük a magyar designipart, ezáltal egyre többen megismerhetik és felfedezhetik Magyarország kreatív oldalát is. Büszkék vagyunk arra, hogy a London Design Biennálén ilyen nagy sikert aratott az installációnk.”
(BrandTrend)