Kategória: Dizájn és innováció és Képes hír.

Admin kategória: Képes hír.

Hazai tervezők munkáival mutatkozott be a Magyar Divat és Design Ügynökség a HOMI Nemzetközi Szakvásáron, szeptember 14-17. között, Milánóban. A Hannabi kanapéi, a Position Collective lámpái és a Voy kerámiái képviselték a magyar designt az immár tizedik alkalommal megrendezett szakmai eseményen.

Homi_magyar stand

A rendezvényre 36 országból, 1100 kiállító hozta el a termékeit, hogy bemutassa azokat a nemzetközi nagyközönség előtt. A vásár rendkívül színes palettáját mutatja be a designnak: a klasszikus bútorok mellett divat kiegészítők, lakástextil és otthoni wellness kiállítókat is találunk.

Idén ősszel magyar stand is várta az érdeklődőket, ahol olyan neves hazai designerek mutatkoztak be, mint az egyedi és letisztult kanapéiról ismert Hannabi, a markáns, mégis elegáns lámpákat tervező Position Collective, valamint a különleges szépségű kerámiákat alkotó Voy. A magyar pavilon nem csupán bemutatja ezeket a termékeket, de egy olyan térbe helyezi el őket, ahol az érdeklődők könnyedén el tudják képzelni, hogyan mutatna egy-egy tárgy az otthonukban.

Homi_magyar strand_v2

A kitelepülés fő célja, hogy nemzetközi színtéren is megjelenjenek a magas színvonalú magyar designtermékek, melyek kiválóan bemutatják Magyarország kreatív oldalát is. „A nemzetközi eseményeken való részvételünk célja olyan stratégiai partnerségek kialakítása, melyek hosszú távon növelik az ország iparág exportját, fellendítik a magyarországi alapanyag-előállítást, erősítik a nemzetközi értékláncokba való intenzívebb bekapcsolódást, illetve ösztönzik az ipari innovációt” – mondta el Bata-Jakab Zsófia, a Magyar Divat és Design Ügynökség vezérigazgatója.
(BrandTrend)