Kategória: Dizájn és innováció és Képes hír.

Admin kategória: Képes hír.

Tovább folytatja műanyagszemét okozta környezetszennyezés elleni küzdelmét az adidas Running és a Parley for the Oceans. Az együttműködésnek köszönhetően idén két új – páronként 11 műanyagpalack felhasználásával előállított – adidas Parley futócipőt dob piacra a márka. Az új modellekbe a környezettudatosság jegyében intelligens NFC chipet építettek, melynek leolvasásával bővebb információkat találhatunk a műanyagszennyezés problémájáról.

SS18 Parley UltraBOOST

A nagyvárosi kikötők színvilága inspirálta UltraBOOST Parley és az UltraBOOST X Parley sziluettek egyaránt ötvözik a környezettudatos innovációkat és a teljesítményorientált technológiai megoldásokat.

Az UltraBOOST Parley és az UltraBOOST X Parley Primeknit felsőrésze 85%-ban Parley Ocean Plastic™-ból, azaz a Parley kezdeményezés részeként, a Maldív-szigeteket övező vizekből kihalászott műanyaghulladékból készült. A sziluettekhez páronként mintegy 11 darab műanyagpalackot hasznosítottak újra azzal a céllal, hogy felhívják a figyelmet az óceánok túlzott szennyezettségére, illetve átfogó megoldást kínáljanak a műanyagszennyezés problémájára.

A felsőrész mellett az új modellek folyamatos energia-visszajuttatást biztosító BOOST talpazata, rugalmas Continental Rubber sarokrésze, és a női lábfejhez tökéletesen illeszkedő Adaptive Arch szerkezete is fenntartható anyagokból készültek.

A tavaszi Parley kollekció legfontosabb innovációja a jobb cipő belsejébe edukációs céllal épített, okostelefonnal összeköthető NFC chip. A chip beolvasása után a viselők bővebb információkhoz juthatnak az adidas és a Parley for the Oceans együttműködésről; hasznos információkat kaphatnak arról, hogy milyen módon mellőzhetik életükből a műanyagfelhasználást; illetve arról, hogy hogyan csatlakozhatnak a jövő környezettudatos kezdeményezéseihez.

SS18 Parley UltraBOOST

„Az adidas Parley együttműködés célja, hogy globális szinten felhívjuk a figyelmet a zöld megoldások fontosságára, és motiváljunk mindenkit arra, hogy a saját mindennapjaiban is nyisson a környezettudatosság felé. Minden pár Parley cipővel 11 műanyagpalackkal lesz kevesebb az óceánokban, ami milliós volumenben már egy komoly lépés a fenntarthatóbb jövő felé.” – nyilatkozta az új kollekció kapcsán Végső Péter, az adidas brand marketing menedzsere.
(BrandTrend)