Kategória: Dizájn és innováció és Hír.

Admin kategória: Hír.

A Telenor Magyarország üzleteiben mostantól digitálisan történik az ügyintézés, az ügyfeleknek papírra nyomtatott szerződések helyett a jelenleg legfejlettebbnek számító Wacom céleszközön vagy táblagépen kell szignálniuk előfizetői szerződéseiket.

Mivel a Telenor számára kiemelt szempont, hogy ügyfeleinek adatai számára a legmagasabb szintű védelmet biztosítsa, a jelenlegi legfejlettebb digitális aláírási technológiát vezeti be: az üzletekben lévő digitális tábla nem csupán az aláírás képét rögzíti, hanem az írás vonalának paramétereit, a kézírás sebességét, az egyes pontokon mért nyomáserősséget, és hogy az aláírás során miként változott az érintőpálca dőlésszöge. A rengeteg különböző írásparaméter rögzítése jelentősen növeli a biztonságot, és minimálisra csökkenti az esetleges visszaélések lehetőségét is.

A digitális aláírás bevezetésének köszönhetően a Telenor havonta mintegy 550 ezer, éves szinten pedig mintegy 6,6 millió A4-es oldalnyi papírral fog kevesebbet felhasználni. Ez évente több mint 33 tonnányi papírt jelent, ezen kívül évente több ezerrel fog csökkenni a felhasznált tintapatronok száma is az üzletekben. Csak a szerződések oldalainak összetűzéséhez használt gémkapcsokból több mint 8 millió darabot takarít meg a Telenor. Bár a teljes szerződéskötési folyamat digitalizálása az ország minden üzletében jelentős beruházásokat igényelt, a vállalat várakozásai szerint már egy év alatt megtérülnek majd az átállás költségei.

„A szerződéskötés digitalizálása egy újabb mérföldkő a Telenor digitális célkitűzéseinek megvalósításában, a technológia segítségével környezettudatosabbak, hatékonyabbak lehetünk, ami az ügyféloldalon is nagyobb elégedettséget eredményez” – mondta el Banovic Aleksandra, a Telenor Magyarország lakossági szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese.
(BrandTrend)