Kategória: Dizájn és innováció és Hír.

Admin kategória: Hír.

A Budapest Park mindig is szeretett lépést tartani a technikai újításokkal, legyen szó készpénzmentes fizetésről, táncoló kültéri plakátokról vagy jelen esetben egy chatbotról. B.P. Parker tökéletesen szimulálja az emberi kommunikációt, vele beszélgetve teljesen olyan érzésünk lehet, mintha egy valós személlyel beszélgetnénk. Ha valaki először ír rá Messengeren, először bemutatkozással kezdjük: B.P. Parker elkéri az érdeklődő nevét és e-mail címét és azt is megkérdezi, szeretné-e, ha a jövőben jelezne neki a Park új programjaival kapcsolatban. Innentől indulhat a beszélgetés, kérdezgethetjük a Budapest Parkról, a programokról, sőt, egyből jegyet is vehetünk nála. Ha pedig visszatérünk hozzá, már ismerősként fog köszönteni.

A Budapest Park chatrobotján keresztül – Magyarországon talán elsőként – a Messenger felületén letudhatjuk a teljes jegyvásárlást, ugyanis B.P. Parkerrel beszélgetve kiválaszthatjuk, hogy melyik koncertre vennénk jegyet, hányan mennénk és megadhatjuk az adatainkat is, B.P. Parker pedig elmondja milyen jegyek közül is választhatunk. A Messengerről csak a fizetési felületre irányít át, majd ha sikeres volt a tranzakció, megköszöni a vásárlást és már küldi is az e-mailt a jegyekkel.

A gördülékeny beszélgetés érdekében a robot fejlesztői összegyűjtötték a Parkhoz leggyakrabban érkező kérdéseket, így ezeket nekünk már be sem kell írnunk, csupán kiválasztani a listából a kérdést és B.P. Parker már küldi is a választ. Azonban, ha véletlenül olyan kérdést tennénk fel neki, amire nem tudja a választ, akkor a kollégák rövid időn belül „bekapcsolódnak”, így egy kérdés sem marad megválaszolatlanul.

A Facebook egyébként tavaly tavasszal vezette be újításként a Messenger appba integrált chatbotot, ami igazi mérföldkőnek számít a márkakommunikációban, hiszen a chatbot segítségével személyes, emberi párbeszédet folytathatunk le, a nap 24 órájában.  Azaz, a chatbot tulajdonképpen olyan, mint egy non-stop ügyfélszolgálat, amely azonban jóval olcsóbban üzemeltethető, mint a hagyományos ügyfélszolgálatok. Nemcsak gyorsabb és kényelmesebb, de személyre is szabható és mind a fogyasztói, mind a szolgáltatói oldalnak egyformán hasznos.
(BrandTrend)