Kategória: Dizájn és innováció és Képes hír.

Admin kategória: Képes hír.

A Whitereport mediabrowser képviseli a hazai startup vállalkozásokat a világ egyik leggyorsabban növekvő, április 26-án kezdődő startup börzéjén, a Collisionon, a legígéretesebb innovációk, az ún. ALPHA startupok közt. A Data Track kategória magyar kiállítójaként nem csak a médiapiaci kereskedelmi információkat, tulajdonviszonyokat, valamint a pénzügyi mutatókat is egyedülálló módon kezelő adatbázis bemutatására lesz lehetőségük a hazai fejlesztőknek, hanem az egyik legfontosabb kerekasztal beszélgetés (Going Global: Navigating European tax and regulation) résztvevőjeként is alkalmuk lesz megmutatni magukat.

A hazai startupok történetében nem túl gyakori módon a 2011-ben alapított Whitereport.hu mediabrowsert is meghívták a három évvel ezelőtt alapított, és mára az Egyesült Államok egyik leggyorsabban növekvő technológiai konferenciájává váló Collision-re. A három magyar lány vállalkozása már az „előszűrés” során a konferencia ALPHA névre keresztelt programjába került, amelyet a különlegesen ígéretesnek tartott startupok számára hoztak létre. Ebben a szűk körben száll versenybe több száz más jelentkezőt megelőzve a befektetői bizalom elnyeréséért a magyar lányok csapata.

whitereport

„Célunk a hazai piac mellett az világszínpadra való kijutás. Azt gondoljuk, hogy a több évtizedes médiaügynökségi és üzleti tanácsadói tudásunk alapján megalkotott programunk forradalmasíthatja a médiaipart azáltal, hogy egy helyen teszi elérhetővé és elemezhetővé a most még csak széttöredezetten és eltérő helyeken elérhető adatokat, s ezzel rengeteg időt és pénzt takarít meg, minden eddiginél alaposabb, tényalapú döntéseket segítve” – nyilatkozta az amerikai elindulás előtt Incze Kinga, a vállalkozás alapító-ügyvezetője.

A média-adatszolgáltatások és elemzések hazai piacán a Whitereport öt éve működik, és olyan magyar és nemzetközi intézmények és vállalatok veszik igénybe a szolgáltatásait, mint a Porsche Hungaria, a MEC médiaügynökség, a Vodafone, a Forum Média vagy a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság.

Az előválogatón sikeresen szereplő magyar innováció 75 ország, várhatóan több mint 10 000 résztvevője – befektetők, multinacionális cégek, médiumok – előtt mutatkozik be április 26. és 28. között New Orleans-ben, a Data Track szekcióban.

A vállalkozás hazai PR-ügynöksége az Ogilvy PR.
(BrandTrend)