Kategória: Dizájn és innováció és Hír.

Admin kategória: Hír.

Magyarországról indul világhódító útjára az egyedülálló GreenAdvisor nevű mobilalkalmazás, mellyel cégeket lehet egyszerűen értékelni aszerint, hogy mennyire környezettudatosak. Az ötletgazdák közösségi finanszírozással kívánják összegyűjteni a fejlesztés elindításához és a béta teszteléshez szükséges forrást. Az egyhónapos pénzgyűjtő kampány a napokban indult a Kickstarter-en.

A nonprofit zöld kezdeményezés a világszerte több száz millió mobilozó által napi szinten használt, közismert TripAdvisor applikáció logikáján alapszik. Az egyelőre fejlesztési fázis előtt álló alkalmazással a felhasználók egy mozdulattal értékelhetnek majd több szempont mentén cégeket aszerint, hogy azok mennyire környezettudatosak.

Az appot a GREENWILL nevű budapesti központú nemzetközi nonprofit szervezet álmodta meg, mely díjmentes tanácsadást nyújt környezettudatosság terén cégek, szervezetek és állami intézmények számára.

GreenAdvisor

A közösségi média erejét kihasználó GreenAdvisor segítségével a felhasználók egy nagyon hatékony, transzparenciát biztosító eszközt kapnak a kezükbe, mellyel elősegíthetik, hogy a vállalati szféra környezettudatosabban működjön. Az értékelt cégek pedig kénytelenek lesznek nagy nyilvánosság előtt reagálni a véleményekre, illetve remélhetőleg fokozni környezettudatosságukat. Az alkalmazás teljesen ingyenes lesz, a felhasználók pedig megoszthatják értékeléseiket kedvenc közösségi média profiljaikon keresztül.

Az applikáció fejlesztéséhez szükséges forrás összegyűjtésére a Kickstarter-en indult közösségi finanszírozási kampány, melynek keretében 2015. augusztus 12-ig 1-től 2500 euróig terjedő összeggel bárki támogathatja az ötlet megvalósulását.

A GreenAdvisor közösségi finanszírozási kampányát egy magyar startup tanácsadó csapat, a Crowdfunder segíti.
(BrandTrend)