Kategória: Dizájn és innováció és Hír.

Admin kategória: Hír.

Az Ericsson Networked Event platformjának segítségével lehetővé teszi a világ teniszrajongói számára, hogy mobil eszközeiken kövessék a Collector Swedish Open eseményeit. A tornát Båstadban (Svédország) rendezik július 13 – 19. között. Az iOS és Android alkalmazások nemcsak a televíziós közvetítés követését teszik lehetővé, hanem azt is, hogy a nézők tetszés szerint váltogathassanak a pályák mellett felszerelt kamerák képei közül. Az Ericsson Networked Event platform összegyűjti a tornával kapcsolatos adatokat, statisztikákat, nyilvántartásokat, fényképeket, filmeket, élő beszámolókat és meccseredményeket is, ezáltal lehetővé téve immerzív digitális élményt nyújtó alkalmazások létrehozását.

Az Ericsson Networked Event először a 2015-ös FIS Északisí-világbajnokságon mutatkozott be a svédországi Falunban, ahol különböző alkalmazások mellett az esemény hivatalos honlapját is támogatta. A platform az eseménnyel kapcsolatos valamennyi adatfolyamot összegyűjtve és az információkat összefüggésbe helyezve teszi lehetővé, hogy azokat egy sor alkalmazásprogramozó interfészen keresztül exportálják. Az alkalmazásfejlesztők azután ezt a tartalmat az élő eseményt kiegészítő digitális élmények létrehozására használhatják fel. Az Ericsson a továbbiakban is elérhetővé teszi a Networked Event platformot különféle események támogatására.

Orvar Hurtig, az Ericsson Ipar & Társadalom részlegének a vezetője elmondta: „Az Ericsson Networked Event nagyszerű második képernyős élményt kínál a nézők számára, kiaknázva a Multiservice Delivery Platformunk, az M2M Data Management és a Mediaroom Reach TV megoldásainkban rejlő lehetőségeket. Globális vállalatként különösen büszkék vagyunk arra, hogy földrajzi helyzetüktől függetlenül a világ bármely részén élő nézők számára lehetővé tesszük, hogy követhessék a Collector Swedish Open mérkőzéseit.”

Az Ericsson Executive Media Summit, amelyet ebben az évben a Collector Swedish Open helyszínén rendeznek, összehozza a technológiai vállalatok, tartalomtulajdonosok, műsorszolgáltató vállalatok, újságok és hirdetők képviselőit, hogy megoszthassák egymással a tapasztalataikat és az előttük álló iparági kihívásokat. A mobil és digitális technológiák gyors ütemben változtatják meg a fogyasztók mindennapi médiafogyasztási szokásait; az élő sportesemények újszerű élvezete csak egy példa a sok közül. Ez a változás jelentős igényeket támaszt a médiaiparral szemben, amelyre komoly kihívások – és egyben lehetőségek – várnak.

A július 17-19. között megrendezendő idei Executive Media Summit résztvevői között ott lesznek a Google, az HBO, a BBC, a Discovery Networks, az MGM, az MTG, a Walt Disney Co., az UEFA, az Aftonbladet, a China Network Television, a Deezer, a Fox és a United Screens vezetői.
(BrandTrend)