Kategória: Dizájn és innováció.

A már jól ismert Tetra Brik® Aseptic csomagolás formájára épített innovációról az iparági szakértőkből álló, 25 tagú zsűri egyöntetűen elismerően nyilatkozott. Ítéletük szerint a termék az egyszerű kezelés, könnyű kiöntés, nyitás és zárás tekintetében egyaránt élen jár. Emellett környezeti tulajdonságait, a design-potenciált és a konstrukcióban rejlő találékonyságot emelték ki a zsűritagok a csomagolás jelentős előnyeiként.

A LightCap™ 30 zárófedéllel felszerelt Tetra Brik® Aseptic 1000 Edge ferde tetejével nemcsak kimagaslik a polcképből, de megkönnyíti a fogyasztó számára az ital kiöntését is a dobozból. Emellett költséghatékonysága, az egymásra pakolásnál elengedhetetlen erős kidolgozása, illetve újrahasznosítási előnyei révén a Tetra Brik® Aseptic Edge doboz kiválóan alkalmas folyékony élelmiszerek – például tej, gyümölcslék, nektárok és szénsavmentes italok – csomagolására.

?????????????????????????????????????????????????????????????????

„2011-ben történt bevezetése óta a világ több mint 25 országának 50-nél is több tej- és gyümölcslégyártója tért át erre a formára. Magyarországon 2013 tavaszán találkozhattak először a fogyasztók az újdonsággal, melyet a Sole-Mizo választott UHT tejeinek csomagolásához. A jellegzetes foltos csomagolás az Edge formájával kombinálva egyedi megjelenést biztosít a Mizo termékek számára” – mondta Molnár Zita, a Tetra Pak® kommunikációs vezetője.

„Mint sok más termékfejlesztésünk, a Tetra Brik® Aseptic Edge kialakítása is egy egyszerű megoldáson alapszik, amely mögött a fogyasztói igényeknek és az élelmiszerpiac elvárásainak alapos ismerete rejlik” – kommentálta a díjat Charles Brand, a Tetra Pak® marketingért felelős nemzetközi alelnöke.

tetra_brik_award_2

A 2014-es WorldStar Award díjátadó november 7-én zajlott az ausztráliai Sydney-ben. Az eseményen 24 csomagolóipari egyesület, illetve a WPO (World Packing Organisation) képviselői 35 országból nevezett 249 csomagolási projektet értékeltek.
(BrandTrend)