Kategória: Dizájn és innováció.

A májusban meghirdetett verseny legjobbjait egy szoros döntő után, augusztus 22-én hirdették ki.

Nikola Sucur, a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Group brand managere a nyertesek kihirdetésénél elmondta: „Jó volt látni, hogy a HEINEKEN sörök csomagolásának innovatív újrahasznosítását milyen sokféleképpen képzelték el a tervezők, milyen izgalmas, kimagaslóan színvonalas látványelemek születtek, amelyekről túlzás nélkül elmondhatjuk, hogy világszerte bármelyik vendéglátóhely méltó díszei lehetnek.”

A „Student” kategória „900” című nyertes alkotását Dávid Márk és Kovácsik Bence jegyzi. A fiúk az eredeti 900 helyett végül 650 db. HEINEKEN-es üveg és dugó, plomba, huzal, és kampó használatával egy izgalmas, fényáteresztő, függesztett térplasztikát alkottak.

heineken-900-junior-winner

Kiss Miklós és Bonta Gáspár nyerte a „Senior” kategóriát. Az ő alkotásuk a „Green clouds” nevet kapta, középpontjában a HEINEKEN jellegzetes, ikonikus palackja áll, izgalmasan újrahasznosítva műgyanta és fém rögzítő-szerkezet használatával. Az installáció elkészítéséhez az alkotók 825 db. HEINEKEN-es üveget használtak.

heineken-clouds_senior-winner

A két kategória-győztes alkotás mellett a HEINEKEN csapatának is volt egy kedvence. Ez a „Fall into pieces” című pályamunka volt. A fiatal Scheitz András a világító HEINEKEN sörösüvegekből egy olyan installációt készített, amely szokatlan, és éppen ettől maradandó vizuális képet jelenít meg, legyen szó akár egy klub bárpultjáról, vagy táncteréről.

heineken-fall-into-pieces

Ács Zoltán, a Design Terminál kreatív igazgatója, a zsűri tagja a nyertesek méltatásánál kiemelte: „A vártnál is több kiváló terv született, és különösen erős volt a diákok mezőnye. Néhányan olyan tervekkel és prezentációkkal készültek, melyeket komoly ügynökségek is megirigyelhetnének.”

A három különleges installáció a Hellobaby Bar-ban határozatlan ideig tekinthető meg.
(BrandTrend)