Kategória: Dizájn és innováció.

A SEAT embléma egy kemény átló, valamint lágy és egyszerűen finom vonalak harmóniája.

SEAT_logo_master_route_DEC_21_2011

Két feszes tört forma szenvedélyes egymásnak simulása. Meleg fények, kemény árnyékok, dinamikus perspektívák. Életstílus, színek, élvezet, emberi találkozások, szenvedély és öröm.

seat-diagonal-barcelona

Ez jellemzi az Avenida Diagonal-t, ahol a mindennapokban elevenedik meg a  spanyol életstílus. A legendás sugárút egyszerre bővelkedik a modern katalán építészet  innovatív,  letisztult vonalú alkotásaival, és klasszikus, elegáns épületek sorával.

seat-logo-avenida-diagonal

Ez az érzetvilág – a racionalitás és emocionalitás izgalmas együttese, az elkötelezettség a precíz technológia, innováció iránt  –   a  SEAT márka minden típusán érezhető.

A SEAT hosszú utat járt be 1950-től  napjainkig. Ahogyan a világ egyre komplexebb lett, a SEAT logó úgy vált egyre letisztultabbá.  Az üzenetek befogadására egyre kevesebb időt engedünk magunknak. Amit egyszerűen is ki lehet fejezni, azt minek bonyolultan.

1953

seat-1953

 

 

 

 

 

 

2013

SEAT_logo_master_route_DEC_21_2011

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fiat-tól a Volkswagen AG-ig

A SEAT név maga a Sociedad Espanola de Autómóviles de Turismo (Spanyol Személyautó Vállalat) rövidítése. A vállalat 7% FIAT részesedéssel 1950-ben alapult. Az első Seat, egy 1400-as modell 1953-ban gördült ki a gyárból  Spanyolországban. Az autó ekkor még a kor ábrázolási kultúrájának megfelelő díszes SEAT emblémát viselte. Ezzel az emblémával és típussal elkezdődött egy történet, mely a mai napig a dizájn, szenvedély és a minőség fejlődésének története.

Az eredeti emblémát további emblémák váltották le.

1962, 1968

seat-1962

seat-1968

Ez a megújult logó a FIAT márka megjelenését tükrözi. 1970

seat-1970

 

 

 

1980-ban a FIAT úgy dönt, hogy megválik a SEAT-tól. 1982-ban együttműködésről szóló szerződést írt alá a SEAT S.A a Volkswagen AG-val, ekkor állt új irányba a márka és az arculat is ennek megfelelően változott.

Ekkor jelent meg először az ’S’-szimbólum, a szó szerint emblematikus átló.

seat-1982

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1999 – ben A Genfi Motorshow-n a SEAT bemutatta kék-fehér márka identifikációt felváltó  a piros-szürke corporate designt.

seat-logo-piros

 

 

 

 

 

Itt mutatkozott  be  a SEAT Formula tanulmányautó  és a  Toledo Cupra V6 prototípusa is.

Az új SEAT embléma

A Magyarországon idén tavasszal bevezetett  új SEAT Leon már a  SEAT új emblémáját viseli. Az új megjelenésű emblémában összhangban él az emocionalitás és a racionalitás, a meleg, szenvedélyes, dinamikus piros a SEAT chrom jelével.

SEAT_logo_master_route_DEC_21_2011

A SEAT modellekben kimagasló technológiai kompetenciával, innovációval testesül meg a spanyol temperamentum.

Alejandro Mesonero-Romanos, Design-Chef  100 fős tervező csapattal fejlesztette az új SEAT Leon formavilágát.

Az „Enjoyneering” megfogalmazással a Volkswagen AG konkrét célkitűzésekkel, fejlesztésekkel   az innováció, hatékony gazdaságosság, dizájn, és technológia területen is tovább erősíti a SEAT márkát.
(BrandTrend)