Karrier
Júniustól Záprel Zsolt a UPC Magyarország marketing- és tartalomfejlesztési igazgatója.
Olvass tovább
Záprel Zsolt távozik a McCann éléről
Karrier
Záprel Zsolt 2007-ben vette át a McCann Budapest vezetését, azzal a feladattal, hogy tegye az ügynökséget ütőképesebbé és változtassa meg a vállalat karakterét.
Olvass tovább
Bolla Zsolt a NeoFM-hez igazol
Karrier
A NeoFM programtervezésének szakmai irányítását valamint az ügyfélreszabott promóciós kampányok kialakítását fogja egy kézbe áprilistól Bolla Zsolt.
Olvass tovább
A digitális bizalom megerősítése a cél
Meg kell erősíteni az állampolgárok digitális bizalmát és mindenkinek lehetőséget kell adni a szélessávú hozzáférésre, jelentette ki Nyitrai Zsolt infokommunikációért felelős államtitkár.
Olvass tovább
Együttműködik az államtitkár és a NetMiniszterelnök
Nyitrai Zsolt infokommunikációs államtitkár és Horváth Dávid NetMiniszterelnök megbeszélésén szó esett az elektronikus hallgatói választásokról, gyorsított hallgatói Ügyfélkapu regisztrációról és az egységes diákigazolvány rendszerről.
Olvass tovább
Újra együtt a MOB és a Magyar Telekom
A Magyar Telekom és Magyar Olimpiai Bizottság csaknem két évtizedes közös múltra visszatekintő kapcsolatát megerősítve új együttműködési megállapodást írt alá Christopher Mattheisen és Borkai Zsolt.
Olvass tovább
Új vezérigazgató a Class FM élén
Karrier
Az eddigi vezérigazgató, Pakots Zsolt egy hamarosan induló új médiaprojekt vezetője lesz.
Olvass tovább
A sajtószabadságot is korlátozhatja a Ringier és az Axel Springer egyesülése
Egyelőre kiszámíthatatlan, milyen hatással lesz a magyar médiapiacra a két európai sajtómágnás-cég fúziója - vélekedett a Gazdasági Rádióban Zsolt Péter a Méltányosság Politika Elemző Központ médiaszociológusa. Zsolt Péter szerint a hazai tulajdonossal bíró médiacégek gyakori jellemzője, hogy átpolitizáltak, és ezt a folyamatot épp a külföldi tulajdonosok képesek megfékezni.
Olvass tovább
Új vezető az Arcus Comm élén
Karrier
Az Arcus Interactive Group marketingkommunikációs megoldások szállítására szakosodott divíziójának élére új vezetőt nevezett ki Bósza Zsolt személyében. A szakember ügyfélkapcsolati igazgatóként került a cégcsoporthoz 2007 nyarán, idén áprilistól pedig divízió igazgatóként az interaktív ügynökségi kompetenciák összefogásáért felel.
Olvass tovább
(T)rendetlenség?!Folyamatos átértékelődések a médiában
Előzetes a tartalomból:
- "... és Zsolt már nem unatkozik?!" (T)rendszerváltás a médiában és a reklámban
- Szabályozott szabálytalanságok
- Melyik gazdasági szektor lehet a legaktívabb a reklámköltésben 2009-2010 ben?
- Ki tud többet a nézőről, hallgatóról, olvasóról, látogatóról?
- Lesz? Nem lesz? Kié az akarat? Médiatörvény-alkotás hazai módra
Olvass tovább