Mostantól a YouTube egy újabb eszközt kínál a magyar hirdetők számára, hogy még hatékonyabban érjék el reklámjaikkal a platform nézőit. Az új módszer, a YouTube Select segítségével olyan videóknál és csatornákon helyezhetik el hirdetéseiket, amelyek relevánsak egy adott szolgáltatás vagy termék meghatározott közönsége számára. A hirdetők mostantól kilenc előre konfigurált tartalomcsomag közül választhatnak. Az úgynevezett Lineup-okat a YouTube csapata olyan kritériumok alapján állítja össze, mint az adott tartalom népszerűsége, nézettsége, minősége, márkabiztonsága és nem utolsósorban a videó vagy csatorna elérése. Ezzel a szolgáltatással a YouTube összeköti a több mint 6 millió magyarországi felnőtt nézőjét a platform által kínált legjobb minőségű tartalmakkal.
Olvass tovább
YouTube videósorozattal jelentkezik Hajós András
A műsorvezető arra keresi a választ, hogy hogyan lehet megőrizni a motiváltságot a hétköznapokban.
Olvass tovább
Partnerségre lép a Discovery és a YouTube
A megállapodás bővíti a YouTube TV tényszerű tartalmi és életmód kínálatát.
Olvass tovább
YouTube-csatornát indított a Fórum Hungary
A Star Network gyártja a márka csatornáját.
Olvass tovább
Magyarországon is elérhetők a YouTube Slágerlisták
Rávilágítanak a platformban rejlő zeneipari lehetőségekre.
Olvass tovább
Új kampányt indított a brands.hu
Az egyik első lépés egy új videó, melyet online és elektronikus csatornákon is terjesztenek.
Olvass tovább
96 százalék rendszeresen néz YouTube-videókat
A legtöbb időt a 10-15 évesek fordítják YouTube-csatornák követésére.
Olvass tovább
A karrierépítésben is a YouTubereket követik
A Z generáció a YouTube és Instagram felületek üzemeltetésére már munkaként tekintenek.
Olvass tovább
Új logót és funkciókat kapott a YouTube
Érkezik mobilra a videók felgyorsítását intéző gomb is.
Olvass tovább
YouTube hősök motiválják a fiatalokat
A Campus Fesztiválon zárul a STR8, B.U. nyárindító kampánya.
Olvass tovább