A LIDL Magyarország a Young & Partners Kft-t bízta meg PR kommunikációs stratégiájának megalkotásával és teljes körű PR feladatainak elvégzésével.
Olvass tovább
Irány a Cannes Young Lions
A MAKSZ és a Cannes Lions nemzetközi fesztivál fiatal, ötletgazdag párosok nevezését várja a Young Lions Competition selejtezőjére.
Olvass tovább
Fiatal magyar marketingeseket is vár Cannes
Ha marketingesként dolgozol valamelyik hazai vállalatnál és nem vagy még 30, akkor jelentkezz a Cannes Lions Creative Academy for Young Marketers továbbképzésére.
Olvass tovább
Összeállt a Y&R és az Ombrello Digital
A Young & Rubicam Budapest illetve a teljes körű szolgáltatást nyújtó digitális marketing ügynökség az Ombrello Digital egyesítette erőit.
Olvass tovább
Íme a Young Cannes Lions nyertesei
A Szita Melinda és Nagy Gergely által kitalált és megvalósított koncepció lett a Young Cannes Lions előválogató versenyének első számú kedvence.
Olvass tovább
Irány a Young Cannes Lions!
Május 16-ig lehet még nevezni a Young Cannes Lions hazai előválogatójára. A részvételhez a Young Cannes Lions hazai weboldalán kell regisztrálni önéletrajzzal és a megadott brief alapján elkészített nevezési anyagokkal.
Olvass tovább
Döntőben a magyar csapat a Junior Achievement – Young Enterprise versenyén
Tanárok, óvodai pedagógusok, sőt egy színtársulat tagjai is érdeklődtek már a különleges nyelvoktató játék iránt, amely az Alternatív Közgazdasági Gimnázium csapatát a Junior Achievement - Young Enterprise nemzetközi diákvállalkozási verseny döntőjébe juttatta. A versenyen a legtöbb nemzet biztosabb anyagi és technikai háttérrel, komoly szponzorokkal rendelkezik, a diákvállalkozások zömét nemzetközileg elismert nagyvállalatok támogatták.
Olvass tovább
Az ACG.HEY nyerte a Médiaunió tenderét
A Médiaunió Elnöksége második körben, a re-briefet követően értékelte az ügynökségi pályázatokat. A rebriefre a shortlistre került ACG.HEY és a Young&Rubicam ügynökségeket hívták meg, a versenyből az ACG.HEY került ki győztesen. Pályázatában az ACG.HEY erős, a magyar társadalomban valóban létező insightokra épülő stratégiai irányt vázolt fel. Az általuk tervezett ATL kampányt széleskörű gerilla és ambient közterületi megjelenések kísérik.
Olvass tovább
Médiaunió: Egyik pályázatot sem találták kiemelkedőnek
A Médiaunió, a meghirdetett pályázatán indult ügynökségek közül az ACG Hey-el és a Young & Rubicam-el folytat további tárgyalásokat. A Médiaunió 2009-es, mintegy 6 milliárd forint értékű megakampányának témája az egyéni felelősségvállalás "Rajtad is múlik!" szlogennel, mely az egészségmegőrzés, a megelőzés népszerűsítésére fókuszál.
Olvass tovább
Ügynökségi létszámstop
A marketingbüdzsék visszafogására hivatkozik az a brit Campaign birtokába került e-mail, amelyben az öt nagy ügynökségi hálózat egyike, a WPP-csoport azonnali létszámstopot hirdet mindegyik ügynöksége londoni irodájánál. A holdinghoz tartozik a JWT, az Ogilvy & Mather, a Young & Rubicam és a Grey is.
Olvass tovább