Döntőben a magyar csapat a Junior Achievement – Young Enterprise versenyén

Kategória: Aktuális.

Tanárok, óvodai pedagógusok, sőt egy színtársulat tagjai is érdeklődtek már a különleges nyelvoktató játék iránt, amely az Alternatív Közgazdasági Gimnázium csapatát a Junior Achievement - Young Enterprise nemzetközi diákvállalkozási verseny döntőjébe juttatta. A versenyen a legtöbb nemzet biztosabb anyagi és technikai háttérrel, komoly szponzorokkal rendelkezik, a diákvállalkozások zömét nemzetközileg elismert nagyvállalatok támogatták.
Olvass tovább

Az ACG.HEY nyerte a Médiaunió tenderét

Kategória: Aktuális.

A Médiaunió Elnöksége második körben, a re-briefet követően értékelte az ügynökségi pályázatokat. A rebriefre a shortlistre került ACG.HEY és a Young&Rubicam ügynökségeket hívták meg, a versenyből az ACG.HEY került ki győztesen. Pályázatában az ACG.HEY erős, a magyar társadalomban valóban létező insightokra épülő stratégiai irányt vázolt fel. Az általuk tervezett ATL kampányt széleskörű gerilla és ambient közterületi megjelenések kísérik.
Olvass tovább

Médiaunió: Egyik pályázatot sem találták kiemelkedőnek

Kategória: Aktuális.

A Médiaunió, a meghirdetett pályázatán indult ügynökségek közül az ACG Hey-el és a Young & Rubicam-el folytat további tárgyalásokat. A Médiaunió 2009-es, mintegy 6 milliárd forint értékű megakampányának témája az egyéni felelősségvállalás "Rajtad is múlik!" szlogennel, mely az egészségmegőrzés, a megelőzés népszerűsítésére fókuszál.
Olvass tovább