A legtöbb parfüm hamisítványon az HBO sorozata, a Szex és New York védjegye szerepelt.
Olvass tovább
Új megbízások a sensation360-nál
2011-ben többek között a Superbrands Magyarország és a New York Kávéház és Étterem PR feladatait látja el a sensation360 kommunikációs ügynökség.
Olvass tovább
”Márkák a jövőben, a jövő márkái”
DigitalFestival és Nagy Kreatív Nap
Boscolo Hotel New York Palota
2010. április 29.
Olvass tovább
Újabb embereket küld el a The New York Times
A The New York Times újabb száz munkatársát bocsátja el hírszerkesztőségéből az év végéig - tájékoztatott kedden a vezető amerikai liberális napilap. A létszámcsökkentés az 1250 fős newsroom 8 százalékát érinti. A finanszírozási gondokkal küzdő orgánum korábban már megvált 15-20 újságírójától.
Olvass tovább
Erős márkákkal könnyebb a túlélés
ama, amerikai, az, effie, effie-t., kommunikációs, magyar, magyarországi, marketing, new, reklám, szövetség, szövetsége, tagozata, ügynökségek, világszövetség, york, és york-i.
A Reklám Világszövetség Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége 2009-ben már nyolcadik alkalommal rendezi meg a nemzetközi és hazai marketingkommunikációs szakma legrangosabb, a hatékony reklámozásról szóló versenyét, az EFFIE-t. Az EFFIE díj a marketing és kommunikációs szakma egyik világszerte legkiemelkedőbb elismerése, amelyet a New York-i Amerikai Marketing Szövetség (New York AMA) alapított 1968-ban.
Olvass tovább
Öt Pulitzer-díjat nyert a The New York Times
A The New York Times című napilap idén öt kategóriában nyerte el a Pulitzer-díjat. Az amerikai újságírás legrangosabb elismerésének kitüntetettjeit hétfőn jelentették be New Yorkban. A díjakat az amerikai írott sajtó egyik leglehangolóbb éve után ítélték oda. A csökkenő reklámbevételek, a nehéz gazdasági helyzet és az internet folytatódó térhódítása miatt a lapok 2008-ban nagy leépítésekre kényszerültek, több kiadvány csődbe ment.
Olvass tovább
Szinglinek lenni nem öröm
A RI Hoffmann által végzett átfogó életmódkutatás számos közhelyes megállapítás igazságtartalmát kérdőjelezi meg. Például egyértelműen eloszlatja azt a szingli életformával kapcsolatban elterjedt, a Szex és New York által propagált (egészen a legutóbbi mozifilmig megdönthetetlen) nézetet, mely szerint a szingliség hosszú távra tervezett és boldog állapot.
Olvass tovább
Kettős nyomás alatt a The New York Times
Váratlanul nagy veszteséggel zárta az első negyedévet a vezető amerikai liberális napilap, a New York Times anyavállalata. A The New York Times Company 335 ezer dolláros mínuszt könyvelt el, ekkora visszaesésre a cég és talán az egész amerikai nyomtatott sajtó történetében nem volt még példa. A veszteség különösen annak fényében megdöbbentő, hogy az újságnak az egy évvel ezelőtti hasonló időszakban 23,9 millió dolláros pozitív eredménye volt.
Olvass tovább
A legnézettebb Super Bowl döntő
Nem volt kétséges, hogy a vasárnapi nézettségi versenyt a Fox nyeri az általa közvetített Super Bowl-lal, mára azonban az is kiderült, hogy az idei esemény volt a legnézettebb az amerikaifoci-bajnokságok döntői közül: a New York Giantsnek a New England Patriots felett aratott győzelmére átlagosan 97,5 millió amerikai volt kíváncsi.
Olvass tovább