Erős márkákkal könnyebb a túlélés

Kategória: Aktuális.

A Reklám Világszövetség Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége 2009-ben már nyolcadik alkalommal rendezi meg a nemzetközi és hazai marketingkommunikációs szakma legrangosabb, a hatékony reklámozásról szóló versenyét,  az EFFIE-t. Az EFFIE díj a marketing és kommunikációs szakma egyik világszerte legkiemelkedőbb elismerése, amelyet a New York-i Amerikai Marketing Szövetség (New York AMA) alapított 1968-ban.
Olvass tovább

Öt Pulitzer-díjat nyert a The New York Times

Kategória: Aktuális.

A The New York Times című napilap idén öt kategóriában nyerte el a Pulitzer-díjat. Az amerikai újságírás legrangosabb elismerésének kitüntetettjeit hétfőn jelentették be New Yorkban. A díjakat az amerikai írott sajtó egyik leglehangolóbb éve után ítélték oda. A csökkenő reklámbevételek, a nehéz gazdasági helyzet és az internet folytatódó térhódítása miatt a lapok 2008-ban nagy leépítésekre kényszerültek, több kiadvány csődbe ment.
Olvass tovább

Szinglinek lenni nem öröm

Kategória: Kutatás.

A RI Hoffmann által végzett átfogó életmódkutatás számos közhelyes megállapítás igazságtartalmát kérdőjelezi meg. Például egyértelműen eloszlatja azt a szingli életformával kapcsolatban elterjedt, a Szex és New York által propagált (egészen a legutóbbi mozifilmig megdönthetetlen) nézetet, mely szerint a szingliség hosszú távra tervezett és boldog állapot.
Olvass tovább

Kettős nyomás alatt a The New York Times

Kategória: Aktuális.

Váratlanul nagy veszteséggel zárta az első negyedévet a vezető amerikai liberális napilap, a New York Times anyavállalata. A The New York Times Company 335 ezer dolláros mínuszt könyvelt el, ekkora visszaesésre a cég és talán az egész amerikai nyomtatott sajtó történetében nem volt még példa. A veszteség különösen annak fényében megdöbbentő, hogy az újságnak az egy évvel ezelőtti hasonló időszakban 23,9 millió dolláros pozitív eredménye volt.
Olvass tovább

A legnézettebb Super Bowl döntő

Kategória: Aktuális.

Nem volt kétséges, hogy a vasárnapi nézettségi versenyt a Fox nyeri az általa közvetített Super Bowl-lal, mára azonban az is kiderült, hogy az idei esemény volt a legnézettebb az amerikaifoci-bajnokságok döntői közül: a New York Giantsnek a New England Patriots felett aratott győzelmére átlagosan 97,5 millió amerikai volt kíváncsi.
Olvass tovább