A 15 év alatti fiatalok nem csak interneteznek

Kategória: Kutatás.

Bár a mai gyerekek szabadidejében előkelő helyet foglal el a számítógépezés és az internethasználat, nem ez az egyetlen módja a kikapcsolódásnak. A 15 év alatti fiatalok az internet mellett leginkább tévénézéssel, zenehallgatással, játékkal múlatják az időt, de a sport és az olvasás is jelen van mindennapjaikban - derült ki az NRC Piackutató VMR.kids felméréséből.
Olvass tovább

Új kutatási termékekkel erősít az NRC

Kategória: Kutatás.

Az NRC Piackutató a piaci változásokhoz és a változó igényekhez alkalmazkodva a vállalat a héten mutatta be a Visitor Media Research (VMR) termékcsalád legújabb tagjait; a VMR.kids a gyerekek, a VMR.cool a 15-25 évesek, a VMR.women a nők, a VMR.silver pedig a 49 év felettiek internetezési, tájékozódási, fogyasztási szokásait, attitűdjeit vizsgálja. A termékcsalád ötödik tagja az üzleti döntéshozók internetezési és informálódási szokásait kutató VMR.eco.
Olvass tovább