Véleményklíma

Kategória: Aktuális.

Bármilyen meglepő is, még az időjárási jelenségek és a véleményklíma között is felfedezhetők analógiák - állapította meg Lakatos Zoltán, a Szonda Ipsos Média-, Vélemény- és Piackutató Intézet vezető kutatója helyi döntéshozók és kutatók társaságában, az Országos Meteorológiai Szolgálattal közösen szervezett szakmai napon.
Olvass tovább

Online – az átalakuló média kihívás a pr szakembereknek is

Kategória: Aktuális.

A Lenhardt & Weichinger Communications megbízásából a Szonda Ipsos Média-, Vélemény- és Piackutató Intézet közel 400 nyomtatott és elektronikus (televízió, rádió, internet) médiumnál dolgozó újságíró körében végzett kutatást, hogy felmérje attitűdjüket a hagyományos és az új technológiákra épülő információs és hírforrásokkal, valamint a pr ügynökséggekkel kapcsolatban.Ugyan a hazai újságírók körében csak néhány éve vált elterjedt információ-forrássá, mára a leggyakrabban és legszívesebben használt tájékozódási csatornává lépett elő az internet.
Olvass tovább