Az első epizódban Balatoni Zsófia, az Uniomedia egyik alapítója mesél a stratégiai kommunikáció fontosságáról.
Olvass tovább
Kizökkentette a rutinból a karantén a kommunikációs szakmát
A járvány „érdekes és újszerű” feladatokat hozott.
Olvass tovább
Az Uniomediánál folytatja Zalai Ágnes
Alapítója és vezérigazgatója volt a Nosaltynak 2017-ig.
Olvass tovább
PR-ügynökséget választott a FrieslandCampina
Magyarország egyik legjelentősebb FMCG vállalata nem véletlenül bútorozott össze az ügynökséggel.
Olvass tovább
Terepszemle a digitális világ zegzugaiban
Ősszel folytatódik a Magyar Telekom innovációs beszélgetéssorozata, a Most Fórum.
Olvass tovább
Tarolt az Uniomedia
Három ügyfélnek készített kampánya kapott összesen hét díjat az idei Effie-n.
Olvass tovább
Facebookon debütált a Soproni új szpotja
A márka szintjén is az az üzenet, hogy a Soproni 100 százalék magyar árpából készül.
Olvass tovább
Fókuszban a Riói Olimpiai és Paralimpiai Játékok
Elindult a Telekom sportkampányának második szakasza.
Olvass tovább
Barátságkampányt indít a NESCAFÉ 3in1
A márka annak is utánanéz, hogy hol szerezzük barátainkat és hogyan ápoljuk a barátságot mi magyarok.
Olvass tovább
Élményközpontú elköteleződés
A Creative Engagement legfontosabb célja a munkavállalók elkötelezettségének megtartása, erősítése.
Olvass tovább