Forradalmasítja a virtuális technikai ügyfélszolgálatot az Epson.
Olvass tovább
A foglalkoztatottak 3,5 százaléka ügyfélszolgálatos
Magyarországon jelenleg a foglalkoztatottak 3,5 százaléka dolgozik “ügyfélszolgálatosként”, munkakörük megbecsült, ennek ellenére komoly kihívást jelent a fluktuáció a munkáltatóknak a Cofidis Magyarország és a Medián kutatása szerint. (BrandTrend)
Olvass tovább
A Mall.hu-é az ország legjobb ügyfélszolgálata
A webáruház ügyfélszolgálata az úgynevezett „Daktela” megoldást használja.
Olvass tovább
Trendváltásban az ügyfélszolgálati munka
A call centerektől kezdve a webchat, illetve közösségi médiás kapcsolattartásig az okos technológiának egyre több feladatuk lesz a jövőben az ügyfélkapcsolatok menedzselésében – derül ki a Xerox, ennek a területnek a legfrissebb trendjeit összefoglaló The State of Customer Service felméréséből. A több mint 6000 német, francia, holland és angol ember véleményét összegző kutatás rávilágít arra is, hogy az ügyfélkapcsolat jelentősége növekszik, és ez a tendencia 2016-ban is folytatódik. A visszajelzések alapján a Xerox definiálta azokat a főbb trendeket, amelyek meghatározzák majd az ügyfélszolgálatok jövőjét. (BrandTrend)
Olvass tovább
Személyes vs online ügyfélszolgálatok
Az elmúlt évtized határozottan a különböző online alkalmazások fejlesztéséről és bevezetéséről szólt a hazai ügyfélszolgálatokon.
Olvass tovább
Érzelmes a Telenor ügyfélszolgálata
A Voice Miner használata a teljes telefonos ügyfélszolgálatra kiterjed majd.
Olvass tovább