Nem érzik magukat megbecsültnek az amerikai munkavállalók

Kategória: Aktuális.

OnBrand-Kutatás A Cornerstone OnDemand munkavállalói attitűdvizsgálata szerint az amerikai dolgozók több mint fele érzi úgy, azonos beosztásban dolgozó kollégáik jobban megbecsülik őket, mint feletteseik, vagy a cégvezetők. Ugyanakkor úgy látják, a pozitív értékelés jelentős ösztönzést jelentene munkájukban. A megkérdezettek felének nincs tiszta képe arról, feladatai hogyan illeszkednek a cég célkitűzéseibe, a munkaadók és a munkavállalók között komoly kommunikációs szakadék alakult ki.
Olvass tovább

Legnépszerűbb a négy tojásos

Kategória: Kutatás.

A száraz tészta éves kiskereskedelmi forgalma ugyanúgy meghaladja a 26 milliárd forintot 2008. december-2009. novemberben, mint egy évvel korábban. Ugyanakkor stabilan 52 ezer tonna feletti a bolti eladás. Legnépszerűbbek a négy tojásos tészták, amelyek elviszik a forgalom majdnem felét, mind értékben, mind mennyiségben.
Olvass tovább

Online tévét indított a Nők Lapja Cafe

Kategória: Aktuális.

CafeTV címmel internetes televíziót indított az Újmédia-divízió. A videós tartalom önmagában nem újdonság a Sanoma portfoliójába tartozó oldalakon, hisz a Nők Lapja Cafe oldalon eddig is rendszeresen jelentek meg videók. Ugyanakkor a CafeTV elindításával a multimédiás, videós szolgáltatások következő szintjére lépnek. Az internetes videó esetében nem okoz gondot akár egy konkrét termék elhelyezése sem.
Olvass tovább

Gyorsan bővül a kereslet gépi mosogatószerek iránt

Kategória: Kutatás.

Ahogyan terjednek a mosogatógépek, úgy változik a kézi és gépi mosogatószerek iránti kereslet is. A piacot domináló kézi szegmens kiskereskedelmi forgalma 10 százalékkal emelkedett 2008 szeptember-2009 augusztusban, az előző hasonló időszakhoz képest. Ugyanakkor a gépi szegmensé 30 százalékkal nőtt, a Nielsen Kiskereskedelmi Indexe szerint. Összességében a mosogatószerek piacmérete a 2009 augusztussal záródó egy évben megközelítette a 11 milliárd Forintot.
Olvass tovább

Sok paprikát adnak el a hagyományos boltokban

Kategória: Kutatás.

A fűszerek, piros paprika és ízesítők kategóriájának kiskereskedelmi forgalma meghaladja az évi 18 milliárd forintot, a Nielsen piackutató vállalat 2008 április-2009 márciusi adatai szerint. A növekedés mértéke értékben 11 százalék, az előző hasonló időszakhoz képest. Ugyanakkor a mennyiségben 9 ezer tonna felett mozgó bolti eladás 2 százalékkal nőtt.
Olvass tovább

Egy gyógyszermárka sikere a megfelelő kommunikáció

Kategória: Aktuális.

Ötvenkétezer forintba került 2008-ban egy átlagos magyar állampolgár gyógyszerfogyasztása, ami 31,7 dobozt jelentett fejenként.  Ez enyhe növekedés 2007-hez képest, és jól mutatja, hogy az iparág a válságra kevéssé érzékeny. Ugyanakkor a nemzetközi tendenciákkal összhangban hazánkban is komoly változásokon megy keresztül a gyógyszerszektor.
Olvass tovább