Nem igazán érdeklik őket a komoly műfajok, inkább az animációs filmekért és a realitykért rajonganak. Ugyanakkor szeretnek arról beszélni, amit a képernyőn láttak, különösen, ha szex is van a műsorban.
Olvass tovább
Az elektronikai gyártócégek reputációja
A szektorra jellemző volumen-ingadozás miatt bizonytalanok és bizalmatlanok az érintettek az elektronikai gyártócégekkel szemben. Ugyanakkor elvárják, hogy a szereplők az eddiginél mélyebben foglakozzanak az elektronikai hulladék kérdésével.
Olvass tovább
Fiatalok nehézségei a munka világában
OnBrand - Kutatás
A fiatal munkavállalók csaknem fele (47 százaléka) tart attól, hogy a közeljövőben elveszíti az állását. Ugyanakkor a pályájuk elején lévők többsége nem szánta el magát munkaerő-piaci pozíciójának megerősítésére.
Olvass tovább
Nem érzik magukat megbecsültnek az amerikai munkavállalók
OnBrand-Kutatás
A Cornerstone OnDemand munkavállalói attitűdvizsgálata szerint az amerikai dolgozók több mint fele érzi úgy, azonos beosztásban dolgozó kollégáik jobban megbecsülik őket, mint feletteseik, vagy a cégvezetők. Ugyanakkor úgy látják, a pozitív értékelés jelentős ösztönzést jelentene munkájukban. A megkérdezettek felének nincs tiszta képe arról, feladatai hogyan illeszkednek a cég célkitűzéseibe, a munkaadók és a munkavállalók között komoly kommunikációs szakadék alakult ki.
Olvass tovább
Eszköz vagy cél a fenntarthatósági jelentés? – CSR akadémia
2009-ben már 54 hazai vállalat jelentett valamilyen formában nem pénzügyi teljesítményéről. Ugyanakkor gyakran elhangzó panasz, hogy senki nem olvassa, hogy költséges és mire is lehet használni? Fenntarthatósági jelentések írása - képzés kezdőknek és haladóknak.
Olvass tovább
Legnépszerűbb a négy tojásos
A száraz tészta éves kiskereskedelmi forgalma ugyanúgy meghaladja a 26 milliárd forintot 2008. december-2009. novemberben, mint egy évvel korábban. Ugyanakkor stabilan 52 ezer tonna feletti a bolti eladás. Legnépszerűbbek a négy tojásos tészták, amelyek elviszik a forgalom majdnem felét, mind értékben, mind mennyiségben.
Olvass tovább
Online tévét indított a Nők Lapja Cafe
CafeTV címmel internetes televíziót indított az Újmédia-divízió. A videós tartalom önmagában nem újdonság a Sanoma portfoliójába tartozó oldalakon, hisz a Nők Lapja Cafe oldalon eddig is rendszeresen jelentek meg videók. Ugyanakkor a CafeTV elindításával a multimédiás, videós szolgáltatások következő szintjére lépnek. Az internetes videó esetében nem okoz gondot akár egy konkrét termék elhelyezése sem.
Olvass tovább
Gyorsan bővül a kereslet gépi mosogatószerek iránt
Ahogyan terjednek a mosogatógépek, úgy változik a kézi és gépi mosogatószerek iránti kereslet is. A piacot domináló kézi szegmens kiskereskedelmi forgalma 10 százalékkal emelkedett 2008 szeptember-2009 augusztusban, az előző hasonló időszakhoz képest. Ugyanakkor a gépi szegmensé 30 százalékkal nőtt, a Nielsen Kiskereskedelmi Indexe szerint. Összességében a mosogatószerek piacmérete a 2009 augusztussal záródó egy évben megközelítette a 11 milliárd Forintot.
Olvass tovább
Sok paprikát adnak el a hagyományos boltokban
A fűszerek, piros paprika és ízesítők kategóriájának kiskereskedelmi forgalma meghaladja az évi 18 milliárd forintot, a Nielsen piackutató vállalat 2008 április-2009 márciusi adatai szerint. A növekedés mértéke értékben 11 százalék, az előző hasonló időszakhoz képest. Ugyanakkor a mennyiségben 9 ezer tonna felett mozgó bolti eladás 2 százalékkal nőtt.
Olvass tovább
Egy gyógyszermárka sikere a megfelelő kommunikáció
Ötvenkétezer forintba került 2008-ban egy átlagos magyar állampolgár gyógyszerfogyasztása, ami 31,7 dobozt jelentett fejenként. Ez enyhe növekedés 2007-hez képest, és jól mutatja, hogy az iparág a válságra kevéssé érzékeny. Ugyanakkor a nemzetközi tendenciákkal összhangban hazánkban is komoly változásokon megy keresztül a gyógyszerszektor.
Olvass tovább