Az ablak- és padlótisztítónál erősek a gyártói márkák

Kategória: Kutatás.

A háztartási tisztítószerek piaca értékben 2 százalékkal csökkent tavaly, az előző évvel összehasonlítva. Együttes kiskereskedelmi eladásuk mintegy 20 milliárd forint. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen piackutató vállalat Kiskereskedelmi Indexe. Az ablak- és padlótisztítónál erősek a gyártói márkák.
Olvass tovább

Új online hirdetési vezető a Ringier Kiadónál

Kategória: Aktuális.

Karrier 2009. október 8-tól Rébeli-Szabó Ferenc a Ringier Kiadó új online hirdetési vezetője, szervezetileg Miczinkó Katalin Ringier hirdetési igazgatóhoz tartozik. Többek közt felügyeli a Blikk.hu, Nemzetisport.hu, Pink.hu és Neon.hu internetes oldalakhoz kapcsolódó értékesítést. A szakember korábban a HVG Online Zrt.-nél dolgozott médiamenedzserként, majd értékesítési vezetőként, 2009-től az Est Media Csoport online üzletág vezetője volt.
Olvass tovább

Áramon, gázon és ruházkodáson spórolunk

Kategória: Kutatás.

A magyarok közel kétharmada áram- és gázfogyasztását csökkentette az elmúlt év során, másodsorban pedig a ruházkodáson spórol a válság miatt. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen piackutató vállalat 50 országban végzett felmérése, amely idén áprilisban feltárta, hogy a tavalyi hasonló időszakhoz képest hogyan takarékoskodnak a világ fogyasztói.
Olvass tovább

Magyarországon a munkahelyek biztonsága a legfőbb gond

Kategória: Kutatás.

Világszerte a gazdaság helyzete vált az emberek legfőbb gondjává, míg Magyarországon konkrétan a munkahelyek biztonsága. Amíg nálunk a megkérdezettek 31 százaléka a munkahelyek miatt aggódik leginkább, addig 50 vizsgált országban 22 százalék. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen piackutató vállalat globális, március-áprilisban végzett felmérése a fogyasztói bizalomról.
Olvass tovább

A közhangulat pesszimistább lett márciusban

Kategória: Kutatás.

A hazai munkalehetőségek tekintetében rossz kilátásokat jósolnak tíz megkérdezett közül hatan, a 18-59 éves magyar felnőttek körében. Saját anyagi helyzetét rossznak gondolja a következő tizenkét hónapban minden második válaszadó. Többek között ezt tárta fel a Nielsen piackutató vállalat felmérése a fogyasztói bizalomról, idén márciusban.
Olvass tovább

A márkaépítés meghozta az eredményt

Kategória: Kutatás.

A negyedik negyedév során mennyiségben csökkent az élelmiszer-kiskereskedelem forgalma az év korábbi részéhez képest Magyarországon. De az európai átlagos növekedés is lassult az év második felében: Az árak emelkedését követően több európai országban csökkent az eladott árumennyiség. Gyártóik ráfordításai és aktivitásai a márkaépítés érdekében a piaci pozíció tartása szempontjából meghozták az eredményt. Többek között erről számolt be Szalókyné Tóth Judit, a Nielsen igazgatója.   
Olvass tovább

Túlsúlyos a magyarok többsége

Kategória: Kutatás.

A magyarok 56 százaléka tartja magát többé-kevésbé túlsúlyosnak. Ugyanakkor 18 százalék próbálkozik fogyással, ami  Európában messze a legalacsonyabb arány. Legtöbben étkezési szokásaikon változtatnak, hogy megszabaduljanak fölöslegesnek gondolt kilóiktól. Többek között ezt tárta fel a Nielsen piackutató vállalat 52 országban végzett felmérése.
Olvass tovább