Az áruházlánc célul tűzte ki, hogy 2035-ig eléri a nettó zéró kibocsátást saját működésében, ami Magyarországra éppúgy érvényes, mint a közép-európai működési régió másik két országára, valamint az Egyesült Királyságra és Írországra. A Tesco emellett azt is vállalta, hogy 2050-re a termékeiből és az ellátási láncból eredő kibocsátását is nullára csökkenti, ami összhangban áll az ENSZ által megfogalmazott céllal, a globális felmelegedés 1,5 Celsius-fok alatt tartásával.
Olvass tovább
A vásárlói élményért felelős igazgatót nevezett ki a Tesco
A szakember összesen mintegy 24 évet töltött a Nestlénél marketingterületen.
Olvass tovább
Járvány alatt se engedjük el a rászoruló gyermekek kezét
A Felhőtlen gyermekkor gyűjtés során a Tesco vásárlói és a munkatársai legutóbb közel 34 millió forintot gyűjtöttek össze.
Olvass tovább
Összesen 42 millió forint támogatásra pályázhatnak a helyi közösségek a Tesco programjában
Kilencedik alkalommal indul útjára a Tesco helyi közösségi kezdeményezéseket támogató pályázati programja, az „Ön választ, mi segítünk”. A program eddigi fordulóiban az áruházlánc több mint 1000 környezetszépítő, oktatási és képesség-fejlesztési, illetve egészséges életmódra ösztönző kezdeményezés megvalósításához járult hozzá. A kilencedik fordulóban a Tesco további mintegy 180 pályázatot fog támogatni összesen 42 millió forinttal. A legkreatívabb, leginnovatívabb pályázat ezúttal is 400 000 forintos különdíjban részesül, és a járványhelyzetre tekintettel a jelentkezők a vírus elleni védekezéshez szükséges eszközök, felszerelések beszerzésének pénzügyi támogatására is pályázhatnak. A Tesco a jelentkezéseket április 30-ig várja a www.tesco.hu/kozosseg weboldalon keresztül.
Olvass tovább
36,6 millió forintot gyűjtött a Tesco a szeretet.éhség. kampányban
Az előző évekhez hasonlóan a Tesco 2020-ban is csatlakozott az Ökumenikus Segélyszervezet szeretet.éhség. Országos Adventi Pénzadománygyűjtő kampányához, amely december 24-én zárult le az áruházlánc üzleteiben. A Tesco vásárlói ebben az időszakban összesen 146 364 darab kupont vásároltak, amivel 36,6 millió forinttal támogatták a rászoruló családokat. Most először nemcsak az áruházi kasszáknál, hanem december 30-ig online is vásárolhattak adománykupont azok, akik nem személyesen intézték bevásárlásukat, azonban szerettek volna hozzájárulni a kampány sikeréhez. Emellett a Tesco a közép-európai áruházaiban tavaly eladott egyedi tervezésű arcmaszkok értékesítése után további közel 1 millió forinttal támogatja a Segélyszervezet munkáját.
Olvass tovább
Élelmiszert üzletben, ajándékot online vásárolunk
A koronavírus-járvány csak részben befolyásolja az ünnepeket.
Olvass tovább
45 millió forint közösségfejlesztésre és a járvány elleni védekezésre
Az „Ön választ, mi segítünk” program nyolcadik fordulójában összesen 413 pályázat érkezett.
Olvass tovább
Már online is adományozhatunk tartós élelmiszert a Tescónál
A rendkívüli körülmények ellenére sem marad el a Magyar Élelmiszerbank Egyesület javára szervezett hagyományos karácsonyi tartós élelmiszer-gyűjtés a Tescókban, hiszen az adományokra nagyobb szükség van, mint valaha. A vásárlók és a munkatársak biztonságának védelme érdekében azonban a szokásos, 3 napos hétvégi áruházi jótékonysági akció mellett idén először online is lehet élelmiszert adományozni, illetve az áruházakban két héten át lehet leadni az adományokat.
Olvass tovább
Tesco Doboz Webáruház néven bővíti online szolgáltatásait a Tesco
A Tesco még tavasszal indította el a Tesco Doboz névre hallgató szolgáltatását, melynek célja az volt, hogy olyan vásárlók számára is biztosítsa a pandémia idején az online rendelés lehetőségét, akiknek ez korábban nem volt elérhető. A Tesco, a Gazdasági Versenyhivatallal együttműködve úgy döntött, hogy fejleszti a Tesco Doboz szolgáltatást, ami november 12-től már teljes értékű webáruházként több ezer termékből álló választékkal – köztük tartós élelmiszerek, kozmetikumok, tisztítószerek, babápolási termékek vagy állateledelek – áll a vásárlók rendelkezésére.
Olvass tovább
Egyedülálló menopauzaprogramot indított a Tesco
A Tesco az október 18-i menopauza világnap alkalmából indította el úttörő menopauzaprogramját, amely az érzékenyítésen és az őszinte párbeszéden keresztül támogatja munkatársnőit a változókor időszakában. A menopauza hazánkban a középkorú női munkavállalók 60 százalékát érinti valamilyen formában, ennek ellenére a témát még sok helyen tabuként, kizárólag magánügyként kezelik. A Tesco programjának célja, hogy a női munkatársak mintegy 30 százalékát képviselő csoport számára őszinte és támogató hátteret és párbeszédre alkalmas platformot biztosítson. Magyarországon mintegy egymillió nőt érint a menopauza vagy más néven változókor, ami a 2019-es 45 és 55 év közötti női foglalkoztatottak közel 60 százaléka. A hazai nők többnyire csendben szenvednek, mert sok
Olvass tovább