A Magyar Telekom földgáz és villamosenergia viszontértékesítésbe kezd

Kategória: Aktuális.

A Magyar Telekom stratégiai célkitűzése, hogy meglévő képességeit kihasználva új üzleti területekre történő belépéssel növelje bevételeit. Ezzel összhangban a Társaság úgy döntött, hogy a magyar kiskereskedelmi energiapiacon kiterjedt értékesítési hálózatára építve földgáz és villamosenergia viszontértékesítésbe kezd.
Olvass tovább

A BKF hallgatója lesz a gyakornok Brüsszelben

Kategória: Aktuális.

2008 nyara után idén második alkalommal rendezte meg az EU Negotiation Moot Társaság a "Negotiation Moot Európai Uniós Tárgyalási Szimulációt és Versenyt" 2008. november 20-23. között, Kaposváron. Az őszi egyetemre több hónapon át intenzív tréningekkel készültek a résztvevő egyetemista csapatok.
Olvass tovább

Kampány a közeli országokban

Kategória: Aktuális.

A Magyar Turizmus Zrt. forgalomélénkítő kampányt indított a szomszédos, illetve közeli országokban, amely 2008. október 15. és 2009. március 31. között zajlik. A nagyszabású, Magyarország turisztikai kínálatát népszerűsítő kampány célja egyrészt az adott küldőpiacokról érkező vendégforgalom erősítése, másrészt a Társaság felhívásával összegyűjtött kedvezményes vidéki kereskedelmi szálláshely-ajánlatok promóciójával a vidéki vendégéjszakák számának növelése.
Olvass tovább

Oroszok a Ganz cégében

Kategória: Aktuális.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) engedélyezi, hogy a Zakrutoe Akcionernoe Obcsesztvo, Transzportno-Technologicseszkoe Masinoctroenie Társaság (TTM) a Ganz Gépgyár Holding Zrt-vel közösen irányítást szerezzen a Ganz Engineering Környezetvédelmi Kft. (Ganz EK) felett.
Olvass tovább

KLM – árgaranciát ígért ügyfeleinek

Kategória: Aktuális.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a KLM Holland Királyi Légiforgalmi Társaság egyes reklámjai alkalmasak voltak a fogyasztók megtévesztésére. A légitársaságnak ezért egymillió forint bírságot kell fizetnie. A GVH egy piactisztítási céllal indított vizsgálatsorozat részeként indított eljárást a KLM ellen.
Olvass tovább

Magyar Kommunikációtudományi Társaság – Somogyi Zoltán az új főtitkár

Kategória: Aktuális.

A Magyar Kommunikációtudományi Társaság célja a magyarországi kommunikációkutatás támogatása, előmozdítása. A Társaságot azért hozták létre, hogy rávilágítsanak a kommunikációnak és a kommunikációkutatás egyre növekvő szerepére a 21. században, és professzionális szintre emeljék ezek színvonalát.
Olvass tovább

Magyarország 2013-ra vonzó úti célja lesz az „új Európának”

Kategória: Aktuális.

A 2007. ÉVI NEMZETI TURISZTIKAI MARKETING A Magyar Turizmus Zrt. Igazgatóságának 2007. január 26-i ülésén, az Igazgatóság elfogadta a Társaság 2007. évi marketingtervét, amelybe már a szakmai szervezetek és Regionális Idegenforgalmi Bizottságok észrevételeit is beépítették. A 2007. évi turisztikai marketingterv a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégián alapul, amely 2013-ig foglalja keretbe a fejlesztések, prioritások rendszerét és az általuk elérni kívánt nemzetgazdasági célokat.
Olvass tovább