A fogyasztóknak fontos, hogy díjnyertes és hazai

Kategória: Kutatás.

A Szonda Ipsos kutatása szerint továbbra is veretlen a Szentkirályi márka ismertségét tekintve Magyarországon, valamint az ásványvíz a teljes kiskereskedelmi piacon már 2 éve piacvezető (volumenben). 2009-ben a Szentkirályi Ásványvíz Kft. 3%-kal tudta növelni termékeinek mennyiségi értékesítését, árbevétele pedig 5,7 milliárd forint volt. A vállalati eredmény azonban több mint a duplájára emelkedett a költséghatékonyságnak köszönhetően. 
Olvass tovább

2009 I. félévének legsikeresebb közterületi kampányai

Kategória: Kutatás.

Az elmúlt fél év közterületi kampányait vizsgálva a távközlési szektor hirdetéseit látták a legtöbben (51%), s tudták azonosítani (42%). Leginkább a háztartási gép - kisgép kampányok tetszettek (76%) és az utazás - turizmus hirdetések aktivizáltak legjobban (61%) - derül ki a Szonda Ipsos POSTerTEST elnevezésű kutatássorozatának visszatekintő elemzéséből.
Olvass tovább

A válság már kézzelfogható valóság

Kategória: Kutatás.

2008 decemberéhez képest a válaszadók növekvő aránya (négytizede) véli úgy, hogy államcsőd következhet be, háromtizedük szerint várható nagy magyar bankok fizetésképtelenné válása. Egyre többen vannak azok, akik szerint a válság már kézzelfogható valóság - derül ki a Szonda Ipsos idősoros válságkutatásából.
Olvass tovább

Óriásplakátok Egységes Kategória Besorolása

Kategória: Aktuális.

A Szonda Ipsos új közterületi terméke, az óriásplakátok Egységes Kategória Besorolása (EKB) a piaci igények alapján egységesíti az óriásplakátok minősítési rendszereit, lehetővé téve a körülbelül 25.000 darab tábla objektív, egymással történő összehasonlítását. A módszertan alapját a Szonda Ipsos Special Plus kampánytervező szoftver alapadatai képezik, amelyekben a felületeknek nemcsak a saját tulajdonságai szerepelnek, hanem a plakátok közlekedőkkel való kontaktusai is.
Olvass tovább

Drága a taxi

Kategória: Kutatás.

A budapestiek drágállják a taxit, és nem is túl gyakran veszik igénybe - derül ki a Szonda Ipsos 1300 fős felméréséből, amelyet 2009 februárjában készített 18-59 éves budapesti internetezők körében. A vizsgált csoport közel egyharmada soha nem ül taxiba, nem meglepő módon jellemzőbben az alacsonyabb társadalmi státuszúak.
Olvass tovább

A Magyar Turizmus Zrt. üzenetei

Kategória: Kutatás.

A Nemzeti Kulturális Alap (NKA) megbízásából a Szonda Ipsos közvélemény-kutatást végzett 2008 októberében a magyar lakosság körében, ezer fős reprezentatív mintán. A felmérés során azt tudakolták, hogy öt felsorolt intézmény kulturális ajánlói, hirdetései közül melyekkel találkozott a válaszadó. A listavezető - 59 százalékkal . a Magyar Turizmus Zrt., amely hazánk turisztikai kínálatát népszerűsíti. Közel ugyanennyien (56 százalék) említették, hogy találkoztak már az NKA kulturális ajánlóival.
Olvass tovább