A hazai éttermekért hív összefogásra a Szentkirályi

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

Online médiakampányt indít az élelmiszeripari vállalat a koronavírus-járvány miatt forgalomcsökkenést elszenvedő vendéglátóhelyek megsegítésére. A Szentkirályi Magyarország arra buzdítja az étterembe járók közösségét, hogy fogjanak össze a kedvenc helyeik érdekében, és ételrendeléssel támogassák fennmaradásukat.
Olvass tovább

Öt kontinensen a Szentkirályival

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

A márka nyári, utazós kampánya sikeresen mozgósította az ásványvíz kedvelőit a Neo Interactive közreműködésével. A Szentkirályi „Egy csepp nyár” elnevezésű digitális kampányában a fiatal fogyasztókat saját csatornáikon szólították meg és ösztönözték a nyereményjátékban való részvételre. Két hónap alatt különleges hirdetési formátumokkal új, affinis célközönségeket értek el. A Neo Interactive által tervezett kampányarculati elemeket a digitális kreatívokon kívül kézbe is foghattuk a Szentkirályi ásványvizes palackokon, és viszontláthattuk TV spotban is. (BrandTrend)
Olvass tovább