Szerződést bontottak az Expedia-val.
Olvass tovább
Maradj itthon! – mondja a Szallas.hu új logója
A „maradj otthon”-ra „Maradj itthon!” a Szallas.hu válasza. Digitális kampányba kezdett a cég, melynek elemei változatos módon könnyítik meg az otthoni tartózkodást, mégsem hagyják feledésbe merülni az utazást. Élmény- és értékteremtés vezérli a szállásfoglaló platformot.
Olvass tovább
A Szallas.hu munkatársai nyertek a Young Cannes Lions hazai fordulóján
A Szallas.hu csapata nyerte meg a Kreatív Utánpótlás (KRU) Young Cannes Lions előválogatóját, Young Marketer kategóriában. Pardi Dorina, senior brand marketing menedzser és Trepess Beatrix, social media menedzser júniusban utaznak Cannes-ba, hogy nemzetközi mezőnyben is megcsillantsák tehetségüket.
Olvass tovább
Elindult a Szallas.hu nagy nyári kampánya
Darabos úr visszatér a tévéképernyőkre.
Olvass tovább
Kampányol a Szallas.hu
Café Communications, Filmpartners, kampány, MITO, SAKKOM Interaktív, és szallas.hu..
Hír.
Fő cél a hazai turizmus fellendítése és az oldal iránti bizalom további építése.
Olvass tovább
62 milliárdos a belföldi online szálláspiac
A szálláshelyek legfontosabb hazai közvetítő partnere a Szállás.hu és a maiUtazás.hu.
Olvass tovább
Nemzetközi elismerést kapott a Szallas.hu
A Ruban D’Honneur és a Nemzet Bajnoka elismeréssel a sikeres növekedési stratégiáját díjazták.
Olvass tovább
Engedélyezték a Portfolion irányításszerzését
Az Alap közvetlen, egyedüli irányítást szerez a Szallas.hu Kft. felett.
Olvass tovább
Új tulajdonosok a Szallas.hu-nál
Az OTP Bank és a PortfoLion Regionális Magántőke Alap megvásárolja a cég 100%-os tulajdonrészét.
Olvass tovább
Rekord negyedévet zárt a belföldi turizmus
A harmadik negyedévben mintegy 10 százalékkal bővült az ágazat az előző év azonos időszakához képest.
Olvass tovább