A koronavírus-járvány miatti bezártság, félelem, egzisztenciális bizonytalanság még veszélyesebbé tette a világot, elsősorban a gyermekek számára. Becslések szerint ugyanis a kiskorúak hozzávetőlegesen 30 százalékkal több veszélynek és visszaélésnek vannak kitéve a mindennapokban a pandémia terjedése óta, mint korábban. Az UNICEF Magyarország „Ismerd fel és tegyél ellene” címmel gyermekbántalmazás elleni kampányt indított, hogy felhívja a figyelmet: a gyermekek védelme a társadalom közös felelőssége. A program főtámogatója a Magyar Suzuki Zrt.
Olvass tovább
Négy modell egy kampányban
A Labowsky kreatív műhely a Suzuki Hybrid range-ét népszerűsítő image kampányt készített.
Olvass tovább
Új HR vezető a Magyar Suzukinál
A szakember felel a vállalat öt külföldi kirendeltségének HR ügyeiért is.
Olvass tovább
A Suzuki kifejlesztette a világ első mikroműanyag-gyűjtő eszközét hajómotorokhoz
A Suzuki Motor Corporation kifejlesztette a világ első, hajómotorokra szerelhető mikroműanyag-gyűjtő eszközét. A tengereket szennyező műanyaghulladék az utóbbi években jelentős környezetvédelmi problémává vált, mivel a nem megfelelően gyűjtött hulladék nagy része az óceánokba kerül. A természetes környezetben azután ez a szennyeződés mikroműanyagokká bomlik le, az ökológiai rendszerre gyakorolt hatása pedig egyre drámaibb mértékű. A Suzuki által fejlesztett új eszköz használatával pusztán a hajó üzemeltetésével is összegyűjthetők a vízfelszín közelében úszó mikroműanyagok. A tervek szerint 2021-től vezetik be az eszközt választható kiegészítőként, amely később már szériatartozék lesz. A Suzuki Motor Corporation már tíz éve törekszik arra, hogy megtisztítsa a vizeket, a mikroműanyag-gyűjtő
Olvass tovább
Új név, új ügyfelek a PR-Agent Communications-nél
A cégvezetés egy stabil digitális PR lábat alakított ki a szervezeten belül.
Olvass tovább
Növelte részesedését a Suzuki
A Magyar Suzuki Zrt. 2017-ben 15 161 új autót értékesített Magyarországon, ezzel a piac 13,04 százalékát szerezte meg.
Olvass tovább
Bemutatkozott az új IGNIS
Megkezdődött a Suzuki új kompakt városi szabadidő-autójának hazai forgalmazása.
Olvass tovább
11 százalék fölött a piaci részesedés
A Magyar Suzuki Zrt. 2016-ban 11 266 autót adott el Magyarországon.
Olvass tovább
A Suzuki előretört a magáneladásokban
A Suzuki 10,55 százalékos piaci részesedést ért el az idén júliusban a magyarországi újautó-piacon.
Olvass tovább