A berlini székhelyű Da Vinci Media és a Magyar Telekom megállapodásának köszönhetően 2010. augusztusától további 350 ezer háztartásban elérhető a Da Vinci Learning, az egész családnak szóló tudományos és oktató csatorna. Mostantól a T-Home előfizetők is nézhetik a Da Vinci Learning műsorát - az analóg kábel platform kivételével valamennyi televíziós platformon, azaz digitális kábeltelevízión, SAT TV-n és IPTV-n fogható a csatorna.
Olvass tovább
Tévékampányt indít a T-Home
A "Mintha ott lennél" kreatív főüzenet köré épülő tévékampányt a McCann Erickson Budapest, online megjelenését a Grey Budapest ügynökség készítette. A kampány célja, hogy a T-Home által nyújtott tévészolgáltatásokon (IPTV, Sat TV és Kábel TV) keresztül bárki megismerhesse a tévészolgáltatások legújabb generációját.
Olvass tovább
”Együtt igazi otthont teremtünk”
Az április 15-én elindult, McCann Erickson Budapest ügynökség által készített T-Home kampány az "Együtt igazi otthont teremtünk" kreatív főüzenet köré épül. A filmet a dán Kasper Barfoed készítette, aki korábban a T-Home Sat TV bevezető "mézeskalács házas", valamint a tévéfókuszú "hóemberes" tripleplay filmet rendezte.
Olvass tovább