Orvos-Tóth Noémi klinikai szakpszichológussal Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója beszélget többek között a karanténhelyzet egyénenkénti feldolgozásáról, a social distancing-ről, valamint a márkák és fogyasztók közötti kommunikáció milyenségéről és mélységéről.
Olvass tovább
Elindult a Republic Group új reklámszakmai podcastja, a RePort!
Az inspirációt, kreativitást, tudást és tudásmegosztást még a karantén sem zárhatja karanténba. A Republic Group éppen ezért indította el most új reklámszakmai podcast-ját, a RePortot – írják.
Olvass tovább
A közösségi vásárlás dinamizálja az online piacot
A közösségi vásárlást kínáló oldalak térhódításának köszönhetően jelentősen megnőtt az online vásárlók aránya a 18-64 éves aktív internetezők körében - többek között ez derült ki a KutatóCentrum által évente készített E-Shopping Report felmérésből.
Olvass tovább
A The Holmes Report a Weber Shandwicket választotta Az év globális PR-ügynökségévé
az, holmes, new, pr, pr-brandje, pr-ügynökségévé., report, sabre, shandwick, shandwicket, talán, the, weber, és york-ban.
A PR szakma vezető lapja, a The Holmes Report a Weber Shandwicket választotta Az év globális PR-ügynökségévé. A díjat május 12-én adják át New York-ban, az idei amerikai SABRE díjátadón. A The Holmes Report így indokolta döntését: "A Weber Shandwick nem csupán a világ legnagyobb PR-brandje, de egyben a legerősebb is. Talán ez az egyetlen olyan cég, amely mind méretét, mind szakmaiságát tekintve a legnagyobb három közé sorolható minden működési régiójában."
Olvass tovább
Online shoppingolás – Commerce Trend Report
Bár az online vásárlás legnagyobb előnye a gyorsaság és a kényelem, tévedés lenne azt hinni, hogy internetes áruházakba csak néhány klikkelés erejéig „járnak” a netpolgárok. A webshopokban vásárlók többsége előszeretettel böngészget az árucikkek között, és nem ritka az sem, hogy kizárólag nézelődés céljából látogatnak el egy online boltba. Jelentős részük különböző plusz szolgáltatásokat is elvár az online üzletektől. - derül ki az NRC Piackutató E-Commerce Trend Report elnevezésű tanulmányából.
Olvass tovább
E-Shopping Report
A netezők a jövőben szívesen vásárolnának illatszereket a világhálón, ugyanakkor az online kereskedelem bővülését már nem a biztonsági kockázatok, hanem az online boltok korlátai vetik vissza - többek között ez derült ki a KutatóCentrum és a HVG Press közös kutatásából. Az idén első alkalommal elkészített E-Shopping Report az FMCG termékek online kereskedelemét vizsgálta.
Olvass tovább