Új díjat alapít az MRSZ

Kategória: Aktuális.

A Golden Brain nevet viseli az az új díj, amit a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) az idei reklámkonferenciához kapcsolódva alapít a Marketing&Media támogatásával. A megszokottakkal ellentétben ez a díj nem egy-egy kampányért vagy reklámért jár. Személyek nevezhetők, a személyes szakmai teljesítményeik, eredményeik alapján.
Olvass tovább

Ötödször is Reklámhét

Kategória: Aktuális.

A Magyar Reklámszövetség ötödik alkalommal rendezi meg a Reklámhetet, ami ezúttal is országos és az előadások mellet szórakoztató programokkal várják a szakmabelieket és a nagyközönséget. A rendezvény stratégiai és kreatív partnere a Visioned, míg a rendezvényszervezési és pr-feladatokat a Merlin Communications látja el.
Olvass tovább

A T-Mobile kreatív reklámversenyt hirdet

Kategória: Aktuális.

A Magyar Reklámszövetség ötödik alkalommal rendezi meg a Reklámhetet, amelynek rendezvényeire április 19. és 25. között Budapesten és hat vidéki városban kerül sor. A T-Mobile nem csak kommunikációs partnerként áll a reklámszakma legfontosabb fóruma mellé, hanem kreatív reklámversennyel is hozzájárul a programokhoz.
Olvass tovább

Reklámköltési adatok 2009 – MRSZ becslés

Kategória: Aktuális.

Dr. Skriba Judit vezetésével a Magyar Reklámszövetség tizedik alkalommal becsülte meg a magyar reklámpiac nettó reklámköltési adatait. A korábbi évekhez képest néhány kisebb változásra került sor. Az összehasonlíthatóság miatt az eredeti módszertan megváltoztatása nem állt módjukban, de a piaci változások, az új eszközök megjelenése miatt kisebb korrekcióra került sor az adatfelvételnél.
Olvass tovább

Szervezetátalakítás a Reklámszövetségben

Kategória: Aktuális.

A Magyar Reklámszövetség Közgyűlése 2009. november 5-én 95%-os támogatással fogadta el a szervezet modernizáló struktúraváltását és az ahhoz kapcsolódó alapszabály-módosítást. Így megnyílhat az út a még hatékonyabb munka előtt, melynek lényege a közvetlenebb érdekképviselet és az erősödő mérhetőség. A leglényegesebb változás az elnökség  megválasztásának módja.
Olvass tovább

A múzsa csókja Egerben inspirál

Kategória: Aktuális.

Az idei Reklámkonferencia az inspiráció témája köré épül. Ott lesz Bálint András, a Radnóti Színház igazgatója, a Facebook üzletfejlesztési igazgatója, Trevor Johnson és az ADC*Europe elnöke, Franco Moretti is. A Magyar Reklámszövetség inspirálni szeretné a hazai szakmát, megnézve egyúttal, hogy mit jelent ez a szó mára.
Olvass tovább