Workshop a reklámadóról

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

A Magyar Reklámszövetség Jogi Tagozata és a Kreatív közösen rendezte meg április 19-én „A reklámtörvény-változások és reklámadó-elszámolás megfelelő alkalmazása a gyakorlatban” című workshopját. A közel 60 résztvevőnek a bónusz törvényről és a reklámadóról szóló előadások mellett alkalmuk nyílt az MRSZ Jogi Tagozatának hat képviselőjétől is választ kapnia feltett kérdéseire, de az ezt igénylő résztvevők akár one to one jogi tanácsadást is kérhettek. (BrandTrend)
Olvass tovább

Reklámadó: 5,3 százalékos lehet az új kulcs

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

A szerdai kormányülésen hozott döntésekről szóló mai sajtótájékoztatón Lázár János bejelentette, hogy a reklámadó legfelső kulcsa 5,3%-os lehet a jövőben. Ebben egyelőre kevés a meglepetés, mivel a kormány korábban is jelezte, hogy egykulcsossá alakítja a reklámadót. A piaci szereplőket továbbra is az érdekli, hogy lesz-e adómentes bevételi küszöb. Ha lesz ilyen, akkor ennek mértéke nem csak a közzétevők adófizetési kötelezettségét csökkentheti, hanem minden hazai vállalkozás saját célú reklámköltése után fizetendő reklámadót is mérsékli. Azonban, ha nem lesz nulla százalékos adókulcs, akkor az jelentős adózási, illetve adminisztrációs terheket róna a vállalkozásokra a saját célú reklámköltések után – kommentálta a hírt Balogh
Olvass tovább