Atmedia: 200-300 százalékos növekedést várnak idénre

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

Tavalyi, 10 milliárd forinthoz közelítő árbevétele után 200-300 százalékos növekedéssel számol az Atmedia – közölte a hazai televíziós reklámpiac legnagyobb, január elseje óta a TV2 és az MTVA reklámidejét is értékesítő kereskedőházának vezetője egy keddi budapesti sajtóbeszélgetésen. Lukács Csaba elmondta: a 2010-ben indított ügynökség által értékesített 11 médiacsoporthoz tartozó 35 csatorna az év első öt hónapjában 55,2 százalékos közönségarányt mondhatott magáénak, míg az RTL-csoport kereskedőháza, az R-Time részesedése 43,1 százalékos. Közlése szerint hirdetési szempontból egyértelműen sikertörténet a franciaországi labdarúgó Európa-bajnokság és a riói olimpia; az előbbi a várakozások felett teljesít reklámszempontból, míg az utóbbi esetében azzal kalkulálnak, hogy “kevésbé lesz
Olvass tovább

Vidus Gabriella az R-time új igazgtója

Kategória: Aktuális.

Karrier Májustól vezetésében és struktúrájában megújult az R-time média-kereskedőház. Az ügyvezető igazgatói feladatokat Steve Varcoe-tól korábbi helyettese, Vidus Gabriella veszi át, aki egyben az RTL Klub kereskedelmi igazgatói teendőit is ellátja. Ezzel egy időben átalakul a cég felépítése: a különböző területek munkáját illetékes igazgatók irányítják a továbbiakban.
Olvass tovább