Július 6-tól augusztus 30-ig minden XIXO szénsavas üdítő, jegestea és ízesített víz csomagolása (250 ml-es aludoboz, 0,5 l és 1,5l kiszerelések műanyag kupakja) az ország több mint száz pontján XIXO termékekre és garantált DORKO ajándékokra váltható be.
Olvass tovább
Közös promóciót indít a Coca-Cola és a Sziget
A legmenőbb nyári pillanatokra vágyó fogyasztók páros fesztiválbelépőt nyerhetnek.
Olvass tovább
Aranyérmes a Pöttyös olimpiai promóciója
Hat kategóriában díjazta a Trade magazin „Az év legsikeresebb promóciója” verseny pályamunkáit.
Olvass tovább
Megnyitott a Hotel Rossmann
Az új, színes fantáziavilágú kampány egy lojalitás promóciót népszerűsít.
Olvass tovább
Hogyan szervezzünk Facebook promóciót?
A közösségi oldal már 2013-ban módosította a promóció szervezési szabályait.
Olvass tovább
Egyre romlik a mérleg
Tízből hat kiskereskedelmi akciót veszteséggel zárnak a vállalatok.
Olvass tovább