Feladata a Mondelēz márkáinak támogatása hatékonyan működő eladáshelyi reklámeszközökkel.
Olvass tovább
FMCG-ben erősített a ::progressive::
BTL fókuszú integrált kampányok tervezésében és kivitelezésében dolgozhat együtt a márkával.
Olvass tovább
Új ügyéllel bővült a ::progressive::
A közös munkát 2017 első negyedévében kezdi meg a cég, a megbízás határozatlan időre szól.
Olvass tovább
Tendert nyert a ::progressive::
Az ügynökség portfóliója így új márkával és új ügyféllel is gyarapodott.
Olvass tovább
Új vezető a ::progressive:: új divíziója élén
Érkezésével lezárult a reklámügynökség szervezeti átalakulása.
Olvass tovább
Búcsúzik a nyártól a Somersby
Az egyedi megjelenés a márka tavasszal kezdődött kampányának lezárása.
Olvass tovább
A ::progressive:: a Magyar Telekom partnere
A fő kiválasztási szempont a kreativitás és a megvalósíthatóság volt.
Olvass tovább
Lokalizált üzenetekkel jelenik meg a Somersby
Több száz helyen látható a Carlsberg cidermárkájának outdoor kampánya.
Olvass tovább
Kampányt indít a Voltaren
::progressive::, Glázer & Glázer VIPR Kommunikációs Ügynökség, mediacom, és Voltaren Emulgél Forte.
Képes hír.
A kampány célcsoportja az aktív, fiatalabb korosztálytól egészen az időskorúakig terjed.
Olvass tovább