Az egy évvel korábbihoz képest jelentősen emelkedett a kereskedőcég árbevétele és nyeresége is.
Olvass tovább
Közzétette 2018. évi eredménybeszámolóját az LG
Az LG Electorincs Inc. (LG) közzétette 2018 évi, egész éves eredménybeszámolóját. Az dél-koreai vállalat kiemelkedő évet produkált, miután profitja 2,7 ezer milliárd koreai wonra (2,4 milliárd dollár) nőtt. Ez csaknem 10 százalékkal haladja meg a 2017. évi eredményt. A társaság árbevétele tavaly elérte a 61,3 ezer milliárd koreai wont (54,4 milliárd dollár), ezzel pedig immár két egymást követő évben haladta meg a forgalom a 60 ezer milliárd koreai wont. (BrandTrend)
Olvass tovább
Magasabb profitra számítanak a vállalatok
Elsősorban az exportpiacokon várható élénkülésnek köszönhetően, belföldön stagnálásra számítanak.
Olvass tovább
Csökkent az Anheuser-Busch negyedéves profitja
Jelentősen csökkent a világ legnagyobb sörgyártója, a belga székhelyű Anheuser-Busch InBev idei második negyedévi adózott eredménye éves szinten, miután visszaestek az eladásai az Egyesült Államokban és Európában. Az egyebek mellett a Corona, a Stella Artois és az amerikai Budweiser márkákat forgalmazó óriásvállalat adózott eredménye 1,9 milliárd dollárra zuhant a június végével záródott három hónapban az egy évvel korábbi 2,8 milliárd dollárról. A cég árbevétele 12,2 milliárd dollárról 11,1 milliárd dollárra esett, amit részben azzal indokolt, hogy több fontos piacán gyenge volt a gazdaság teljesítménye, és kedvezőtlenül alakult az időjárás, például az Egyesült Államokban és Kínában. Az InBev eladásai 7,9 százalékkal
Olvass tovább
Boldog munkavállalók és az üzleti siker
A Piac és Profit "Boldog munkavállalók és az üzleti siker" címmel dialógust és tréninget szervez Budapesten. A rendezvény fő gondolata: a munka pozitív élményének létrehozása és fenntartása.
Olvass tovább
dr. Tungli Márta a Piac és Profit Kiadó új konferenciaigazgatója
Karrier
2009. augusztus 1-jétől dr. Tungli Márta erősíti a Piac és Profit Kiadót konferenciaigazgató pozícióban. Az okleveles közgazda végzettségű, közgazdász doktori fokozattal is rendelkező szakember az elmúlt évtizedekben széles körű marketing tapasztalatra tett szert, amely a konferencia- és oktatásszervezésen túl kiterjed a reklám és a kommunikáció területére is.
Olvass tovább
Megduplázta online olvasottságát a Piac és Profit
Átlagosan heti 110-120 ezer egyedi látogató kíváncsi a Piac és Profit Online oldalaira 2009-ben. A piacesprofit.hu iránti érdeklődés fél év alatt egyenesen megkétszereződött, amellyel a Kiadó fennállása óta a legnagyobb online forgalomnövekedését regisztrálta.
Olvass tovább
PROFIT ADÓ-EXPÓ
A PROFIT ADÓ-EXPÓ célja, hogy minden gazdasági szereplő számára megfelelő fórumot biztosítson, lehetőséget kínálva ezzel a partnerek, a szakértők számára a közvetlen találkozásra. Célja továbbá, hogy minden évben a legfrissebb információkkal szolgáljon, a döntéshozó hivatali szervek és a szakmai cégek felkészült előadása, illetve bemutatkozása által. Mindez reményeink szerint hosszútávon egy tudatosan, igényesen működő gazdasági életet eredményez.
Olvass tovább
Bővít a Piac és Profit – NHD
Több mint tízéves történetének legjelentősebb átalakulásán ment keresztül a Piac és Profit gazdasági havilap, amely áprilistól kibővített tartalommal, a hazai lappiacon elsőként gazdasági és életmód magazinként jelenik meg. A Szonda Ipsos kutatásai alapján a Piac és Profit olvasóközönségét alkotó üzletemberek, menedzserek, gazdasági döntéshozók 94 százaléka különösen élénken érdeklődik az egészséges életmód iránt, többségük (74%) pedig egyre inkább foglalkozik környezetvédelmi és környezeti kérdésekkel.
Olvass tovább